Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 881 ggr
[Ratass]
0

Tillfällig fodervärd sökes!

Jag tänkte höra med er här om det finns någon som kanske skulle kunna ha plats för tre rådisar under en tid?

Jag kommer flytta till GBG till hösten, men de lägenheter jag hittills fått tips om tillåter inte husdjur. :/ Jag har fått ett jobb där så jag måste flytta i speptember redan. Just nu så har jag inte hjärta att sälja mina så pälsbollar så jag funderade på om någon ville ta hand om dem tills jag hittat en lägenhet tsom tillåter husdjur, detta kan ju då ta upp till tre månader och mer därtill om jag nu inte hittar en lägenhet..

Det är iaf tre honor i en GD Rival. Mat och allt följer med dem. Kommer även ge en slant för att de får bo hos dig och för bottenströ osv.

Jag vill gärna att du själv har råttor eller haft en längre tid som vet hur man handskas med dem, va de får och inte får äta osv.Hönsmamma som man är.. ^^'

Oshibwa
0

Jag skulle absolut kunna ställa upp. Såg att du bor i Västmanland så du kanske bor nära Arboga? Har själv tre stycken goa tjejer på ett år.

[Ratass]
0

Jag hade gärna velat att personen bor i Göteborgstrakterna så jag enkelt kan hälsa på dem :)

Oshibwa
0

Jo det förstår jag. Lycka till med sökandet :)

klick
0

Kanske hjälper om du berättar mer om råttorna, med bilder osv.

[Ratass]
1

bilder är väl lite onödigt då det är mina råtter fortfarande, bara att de bor hos någon under en tid. De är väldigt snälla, bara bettan aguotin som kan vara lite reserverad under löp. Bilder hittar ni i mitt galleri. Prillan, lillbabs och bettan är det som finns kvar hos mig iaf

hus-musen
0

Har du kollat med någon av uppfödarna som finns i gbg-trakten? De kanske inte kan ta emot dem själva, men de läre känna mer råttfolk i området som kanske inte finns här.

Qui dormit, non peccat

[Ratass]
0

tack, ska höra med dem!

silverorm
0

Hur gamla är de? Jag har möjligtvis en granne och väninna som kanske skulle kunna ha dem. Annars kan de kanske gå i min flock? Min honflock är van att ta emot nya individer både äldre och yngre. Glad Bor i Mölnlycke 1 mil utanför Gbg.

Aztrya
0

Jag har råttor. 11 stycken just nu. Kunskap, mer eller mindre plats. ;) Med lite ommöblering så skulle det nog gå att få plats med en bur till… :P

Har dock även katter. Men om det inte är ett problem, så har du en göteborgare här. :)

[Ratass]
1

två av dem är 1 år och 1 månad, och den tredje är 2 år i oktober.

de blir så gott som skräckslagna när jag bara vart ute och klappat på en katt men de vänjer sig väl :P

Tack så mycket för ert stöd hittills! :) Jag skriver här när det börjar bli dags och då jag vet om jag får ha dem i den lägenheten jag får!