S: Furet XL
Ferplast furet XL säljes. 80 x 75 x 86,5 cm. Mycket fint skick, inga gnagmärken på plasten och inga fel på gallerfärgen. Inredningen på bilden medföljer. Inköpspris ca 1200 kr, säljes för 500 kr.
Jag vet inte riktigt hur man gör för att skicka och räkna ut fraktkostnad? Den finns i Dala-Järna i Dalarna. :)
Fin bur, inte allt för långt bort. Bara för att man inte har ett ruttet korvöre just nu. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Har du tur finns den kvar när pengarna rullat in igen Lamina! 
Putt!
nu blev jag bra sugen.. x) men icke, sparar för tillfället till en royal suite x)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Förbannat bra pris! :D
# 5 Behöver bli av med den i och med att jag eventuellt flyttar 50 mil eller så om en månad. Lite onödig stor sak att dra på när man inte ens har några små pälsbollar kvar. Så KOM OCH KÖP! :D
Hade velat köpt den men mamma har ingen bil så det blir lite svårt :)
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)
# 7 Jag kanske kan skicka den bara jag tar reda på hur man gör. Hur får man tag i en bra kartong till detta till exempel? ^^ Jag ska forska lite om det. :)
Men varför kan du inte bo i sthlm :P
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Vet inte hur mycket frakten skulle gå på, testade att ta reda på det via schenker men man kunde inte dra reglagen så stort… :/
DHL bukar väl skicka sånt… tror jag. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Det står att värdet går utanför max/minimimåtten på DHL :/ Fast vad jag förstår det som på DHL:s hemsida måste man köpa som en färdig kartong med vissa mått för att få skicka? Man kan alltså inte slå in paketet själv och sen räkna ut fraktkostnad utifrån det?

På DHL behöver du inte köpa färdig kartong för att få skicka, däremot har paket vissa maxmått, annars måste man skicka det som styckegods och det är äckligt dyrt. Buren du säljer är större än maxmåttet för paket, så skit i DHL är mitt tips.
Billigast är att skicka som Bussgods. Jag vet inte vad det kostar, men att dom är absolut billigast det vet jag!
Såld. :)
:D
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)