Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 663 ggr
Mikiss
1

Mikissis råttors bildtråd

Här kommer ett par bilder på mina tjejer Rånja och Låtta.

Rånja

http://uploads.ifokus.se/uploads/149/14959565f36c4dfa9ad3b52f434dbf28/052-kopiera.jpg

Rånja

Låtta

Låtta

[lucke]
0

Vilka sötnosarKyss

Virkan
0

Söta!

Tänk på att du måste täcka över galler hyllplanen med någonting, annars får tåttisarna ont i sina små tassar :)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

[Taxie]
0

Naww, vad söta! :) Älskar när råttor har vitt vid munnen, de har min Dipp litegrann :)

Lamina
0

#2 Dom är ju övertäckta med borrimattor.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Virkan
0

#4 Vart ser du det? För jag ser inga borrismattor på bilderna..

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Charlott_
0

#4 Ser heller inget..

Mikiss
0

#2 Jag håller med om att hyllplanen ser otäckta ut. Det syns väldigt dåligt men det är kartong över gallren. Den har nog halkat lite eftersom jag inte satt fast kartongen utan bara lagt den ovanpå. Använder nämligen reseburen när vi är ute och då brukar jag inte fästa underlaget. Jag har dock inte täckt taket eller stegarna. Borde jag göra det?

Charlott_
0

#7 Jag gjorde mina hyllplan av obahandlat trä. mycket bättre än galler. Designa hur man vill, olika former m.m,  kul också! Stegar behöver du inte ha, dom klättrat så bra ändå :)

Virkan
0

#7 Jaha ok. Då är det ju bra. Stegarna kan du låta vara som dom är, eftersom dom bara klättrar på dem :) Om dom är på taket mycket, kanske man ska göra det?

Mikiss
0

#9 Okej:) Ja, det vore nog inte så dumt att ha något där också. De sitter/går ganska ofta på taket.