Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 501 ggr
Charlott_
0

Jag blir galen!!

Igår så flyttade jag Tinny och hennes ungar till en större bur. Nu är hon helt galen och gnager hela tiden på gallret. Jag blåser på hennes nos flera gånger om. Detta är dock inte första gången hon gör detta. Hon va ute och sprang en kort stund tidigare idag. Men varför gnager hon så himla mycket på gallret? Jag blir galen, kan inte sova! :( hjälp!

fiiiyah
0

Har hon nåt annat o gnaga på i buren? Vet inte vad du ska hitta på för en långsiktig lösning samt grunden till problemet men var jag du och ville sova så skulle jag rota lite i köket efter en riktig munsbit att ge henne. Kanske inte är den bästa lösningen, men det kanske funkar tills nån kommer med en bättre ide, har aldrig varit med om att mina gnager.

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Charlott_
0

Jag han ju inte få henne riktigt tam när jag fick henne tills hon fick ungarna. Hon va absolut inte handtam när jag fick henne.. Plus att hos bitit mig sen jag fick henne. Och det har ju inte blivit bättre sen hon fick ingarna, men det är ju för att hon vaktar dom. men ändå :(

I den nya buren har jag inte hunnit med så mkt. Hon har en stor gren, rep, en massa tyger och tidningspapper som hon tydligen älskar. Sen har hon ju sina 3 hängmattor också :O Tror jag inte missat något nu ^^

fiiiyah
0

Jahaja, på så vis :/ har inte hunnit läsa så mycket på senaste tiden så har inte hängt med i svängarna om tinny :) Hon kanske är lite förvirrad… Gnager hon fortfarande?

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Charlott_
0

Hon slutade gnaga efter en stung :) Men detta problemet kommer ju kkomma ikväll med :/