bra kund bemötande
Jag har beställt en bur från nordisk djurshop. I morgon dyker den upp. Enda krånglet va att den inte lev till orten jag bor i, utan 5 mil bort. Men det ordnade sig, så jag får den hem transporterad mot avgift på 250 . Men det är det värt. Då den inte går in i syrrans golf ner moterad. Enda krånglet har har varit fel utlämnings ställe. Personalen var jätte trevlig. O jag får tillbaka ett par 100 pga krånglet. Ser fram emot en större bur till grabbarna.
Det var väldigt bra!
Vad blev det för bur?
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
En 3 vånings bur 120cm hög o 100cm bred.

Haha låter som du haft fullt upp med frakt 
120*100 lät som bra mått, hur djup är den? Är alltid på jakt efter bra burar att lägga på minnet :)
Qui dormit, non peccat
80 tror jag djupet var på varje våning.

Ah så pass, då är den stor! Låter som en toppenbur 
Qui dormit, non peccat
Ja 1700 med frakt. Det är hela plan med hål för nedstigande till annat plan. Blir mycket yta som man kan inreda.
Du har ingen bild eller länk till den som du köpte?
Låter väldigt intressant det där
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Nordensdjurshop.se. Kan inte länka , kör genom mobil då jag valde köpa en bur istället för dator. Min gamla sade upp sig .
Har inte den där buren väldigt brett mellan gallert? Har för mig vuxna hanar inte ska vara problem. Men honor och yngre hanar ska kunna ta sig ut?
Det har jag inte tänkt på, den har samma som på min hanbur.
Jag ska ha mina vuxna hanar i den, har papejoj bur nu.
På mus i fokus har ammE, mus säkrat en kaninbur på ett snyggt sätt, till sina möss. Tänkte göra på samma sätt först med min marsvinsbur. Länken till hennes bur finns på burar botten matrial på mus i fokus.

jag tkr att de verkar väldigt dyra på den sidan 
You can't spell Bitchy without Itchy
Jo kanske men min zoobutik här skulle ha 3000 för en bur av samma typ. Jag bor i ett litet samhälle på landet. Allt är dyrt här mat kläder. Så jag tjänade på det . För jag har ingen som ställer upp o skjussar mig. Jag har bara mig själv, men det är skillnad om man har vänner familj som ställer upp men det har inte jag som inte lever öppet som alla andra. Pågrund av hot. Så mina djur är värda pengarna . Det är den första nya bur jag köpt på 8 år.