Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 399 ggr
IzaEleonora
0

Öviksborna *bildtråd*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skapade en tråd förut för mina första två pojkar Wicked och Whiskey. Men nu har jag ju utökat min lilla flock med tre underbara klumpar till :*

Så en liten samlingstråd där jag kan lägga upp lite bilder titt som tätt på de fem individer som äger mitt hjärta :D

Första bilden blir en gaaamal bild (egentligen inte så gammal den togs ju i mars) från första veckan då W&W kom hem till mig :*

IzaEleonora
0

Sen en lite nyare bild på mina första monster, de växer som ogräs och pappa frågar nästan med lite rädsla i rösten om dem kommer bli ännu större ;)

IzaEleonora
0

Bild från idag med nyaste tillskottet Shadow i fokus :) I bakgrunden ser man Chaos och Whiskey avdäckade ;*

IzaEleonora
0

Lilla hjärtat har sprungit och lekt med bröderna heela dagen så när han kom in i buren igen så gick det väldigt snabbt att somna om :*

IzaEleonora
0

"bästa" bilden jag har på alla fem ^^ Så fort man fylle rpå matskålen så samlas alla för att knycka åt sig de godaste (hundmaten) innan den försvinner ^^

IzaEleonora
0

Cocaine i pappas gamla toffla han se generöst gav bort ;D

IzaEleonora
2

Wicked är dock min absoluta mysklump! Otroligt kontaktsökande och social och springer fram till en så fort man kommer in i rummet <3