Småttingarna har anlänt
Åh vad fina dom är. :-) jag önskar dig lycka till med dem .

Vad skoj! Supersöta! Var kommer dom ifrån? :)
de ser ut att ha tagit allt med lugn =) sötnosar va dem oxå.
There's no such thing as failures, only early attempts at success =)
#1 tackar! :D
#2 De är tyvärr från en djuraffär för de har inga uppfödare där jag bor så det fick bli så, men dom är helt underbara :D
#3 Ja, fast de är ganska skygga, för de är nästan inte alls handterade. Några tips på hur man gör dem handtama på ett bra sätt?

Tvångsgos! Hantera dom mycket, låt som sitta i din tröja när du sitter vid datorn, ha med dom i luvan/tröjan överallt!
#4# dom ser så unga ut, så du borde få dem tama. Jag har bara sen 94 haft en zoo råtta som inte blivit tam. Men han var ''vuxen'' när han anlände. Haft han i ett år . Lika otam mot människor nu som då. Han lever här på sina egna villkor, livet ut då han är underbar mot alla andra råttor.
#5 Ja, jag får försöka med det, en av dem är ganska lugn, men den andra bara springer, går inte att att få stopp på honom, och han var den av dem som var lugnast i djursffären :) men det handlar väll om att han inte är handtam än :)
#6 De ä 9 veckor gammla :) så de borde gå att forma dem :D
#9# det tror jag till 100% att dom är . Dom är i den bästa rått åldern nu
gud så söta :3 har själv två stycken som är i den åldern, ena kan man hålla i men det är ju inte så roligt tycker hon. den andra är så jäkla snabb så man får inte tag i henne x< och när man väl får de så naffsar hon -.-
men det är bara att öva och öva :) försöka stoppa ner dem i tröjan m.m. som #5 säger :)
// Stephanie och hårbollarna