(K) Hopfällbar bur
Jag sitter här och virrar runt efter en bur som rymmer 4 råttor och är hopfällbar.
Tanken är att buren ska användas som resebur då mina råttor bor i en stor voljär , som visserligen går att fälla ihop (inte helt) , men den blir inte så smidig att ta med sig och när råttorna bara ska bo en vecka/några dagar i den.
Så, alltså söker jag en hopfällbar bur, gärna så hopfällbar som möjligt , som rymmer 4 råttor. Den ska helst inte vara så överdirvet stor bara, eftersom den endast ska användas som resebur. Begagnad/ny spelar ingen roll, bara den är i bra skick.
Har ni några länk tips där det finns något som passar in på beskrivningen så tas såna emot med glädje :)
Jag bor i Stockholm, så det vore inte helt fel om den finns där omkring.
PM:a gärna eller skriv här i tråden om du har nåt ;)
http://www.petsathome.com/shop/furet-plus-rat-cage-by-ferplast-15988
Den ultimata reseburen. :3 Vi har två stycken, vet att Varghund tänker köpa en till vid något tillfälle. Kan själv tyvärr inte använda min längre (min flickor äter plasten >.<), men till ej plastförtärande råttor är den jättebra. :)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Åh, tack så mycket, ska kika på den :P
Usch ja, mina första råttor var såna, plast var ju det bästa de visste känndes det som xD
Putt
Putt putt putt putt putt 
Har fortfarande inte bestämt mig, ingen som har nåt förslag? :)
Putt
Kolla hundburar. Det finns hopfällbara i alla storlekar. Är det vuxna råttor borde gallerna funka.
*Personlig ägodel till två råttor och två hundar*
Dogman har sin mini med tätare galler för 400 om jag minns rätt
*Personlig ägodel till två råttor och två hundar*
Okej, tack ska kolla upp det :-)