Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 756 ggr
:holmgreen:
0

(K) Hopfällbar bur

Jag sitter här och virrar runt efter en bur som rymmer 4 råttor och är hopfällbar.

Tanken är att buren ska användas som resebur då mina råttor bor i en stor voljär , som visserligen går att fälla ihop (inte helt) , men den blir inte så smidig att ta med sig och när råttorna bara ska bo en vecka/några dagar i den.

Så, alltså söker jag en hopfällbar bur, gärna så hopfällbar som möjligt , som rymmer  4 råttor. Den ska helst inte vara så överdirvet stor bara, eftersom den endast ska användas som resebur. Begagnad/ny spelar ingen roll, bara den är i bra skick.

Har ni några länk tips där det finns något som passar in på beskrivningen så tas såna emot med glädje :)

Jag bor i Stockholm, så det vore inte helt fel om den finns där omkring.

PM:a gärna eller skriv här i tråden om du har nåt ;)

Hallonblad
0

http://www.petsathome.com/shop/furet-plus-rat-cage-by-ferplast-15988

Den ultimata reseburen. :3 Vi har två stycken, vet att Varghund tänker köpa en till vid något tillfälle. Kan själv tyvärr inte använda min längre (min flickor äter plasten >.<), men till ej plastförtärande råttor är den jättebra. :)

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

0

Åh, tack så mycket, ska kika på den :P

Usch ja, mina första råttor var såna, plast var ju det bästa de visste känndes det som xD

0

Putt

0

Putt putt putt putt putt Tungan ute

Har fortfarande inte bestämt mig, ingen som har nåt förslag? :)

0

Putt

woollo
0

Kolla hundburar. Det finns hopfällbara i alla storlekar. Är det vuxna råttor borde gallerna funka.

*Personlig ägodel till två råttor och två hundar*Skrattande

woollo
0

Dogman har sin mini med tätare galler för 400 om jag minns rätt

*Personlig ägodel till två råttor och två hundar*Skrattande

0

Okej, tack ska kolla upp det :-)