Stort tomt hål i hjärtat
Saknaden är så stor.. kan inte beskriva
det har bara gått en vecka sen du somna in i min famn mitt hjärta <3
Men det var bäst för dig <3
Nu slipper du ha ont, hade jag väntat längre så hade du bara blivit sämre och sämre och fått plågats. Det vill jag inte gå igenom. Du var värd något bättre, få somna in innan det gick förlångt..
Flisan fick somna in pga en knöl i magen som gjorde henne mager och fick andnings svårigheter. Hon kunde springa i panik och andas med öppen mun. Då sprang hon antingen till mig (som hon aldrig gjorde) eller så fick jag plocka upp henne i min famn. Då klappade jag henne på huvudet tills hon började andas "normalt" och knastrade tänder o ploppa med ögonen.
Det gjorde hon även hos veterinären. När han sa att det var bäst att låta henne gå.. jag satte mig ner med henne i famnen, då sprattla hon och ville inte vara i min famn fast ändå ville hon det. så börja jag gråta, och då,då la hon sig ner och börja knastra tänder o ploppa med ögon, sen blunda hon. Som om hon visste att jag var ledsen. Sen gick veterinären ut med henne för att ge henne sprutan. Jag klara inte av att eventuellt höra henne pipa. Jag hade frågat om man inte kunde söva henne med narkos först, men det gick inte. Sen kom han tillbaka med henne, då hade hon redan börjat bli slapp i kroppen.
Jag plocka upp henne o satte mig på en stol,klappa henne,grät tills hon sluta andas. Då lyssna vetten efter livstecken. Det fanns inga.
Jag böjde mitt huvud över henne och grät, pussa henne, drog in hennes doft, sen la jag ner henne i en kartong som de lagt bomull i.
Jag tog hem henne, klappa henne en sista gång, sen begravde jag henne under ett träd i trädgården där några av de andra ligger.
Flisan nu är allt bra <3
Älskar dig <3
// Stephanie och hårbollarna 
Jag beklagar sorgen :'(
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Beklagar! 
beklagar :(
Beklagar! :(
Tack alla
Usch, beklagar, börjar nästan gråta själv här 

Jag började gråta. Det är så hemskt att veta att en dag måste kanske vi göra oss av med våra små godingar. Det är nackdelen med att ha djur…att de inte lever så länge, Kram till dig.
ja tyvärr blir de inte så gamla :( men jag försöker alltid ge mina kommande råttor samma kärlek så de får ett gott liv
kramar
#8 Beklagar.. Även fast de inte lever så länge så är det absolut värt att ha djur. Kärleken man upplever med dem, det roliga stunder man har dem och då när man är ledsen så finns de alltid där och munntrar upp en..<3
Twitter/Artstagram : m0chicakez
Instagram: nemis.problemis
Deviantart: http://www.deviantart.com/theshadowsinger
nej usch jag börjar oxå gråta T.T snart 3 veckor sen mina fick somna in, känns som en evighet.
There's no such thing as failures, only early attempts at success =)
Beklagar :(

började gråta.har oxå förlorat råttor för en månad sen :( Beklagar till din råtta.den va likt en av råttorna jag hade