Råttutställning I Västerbotten
Det blir en preliminärt den 11 augusti i Malå
Mia//
*tass* :D

Weei då ska jag fundera om och hur jag kan ta mig dit.
Åh det vore ju jättekul att ställa ut där uppe också! :D
Ni fina sörlänningar är välkomna att slagga hos mig om ni behöver på väg ditåt :) Väldigt bra gjort av Sockerråttan!
Åh då kommer jag helt klart och tittar i alla fall :)
wooo!
*tass*
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Precis att vi kan klämma in det under min semster då! xD Lägg den inte senare än så bara, så kan jag och Varghund komma upp med en busslast rådisar. ;)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Skoj att ni lyckats styra upp en där uppe :-).
Blir inte att jag dyker upp tyvärr. Är medeltidsveckan då på gotland :-/
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Gail har bestämt datum och lokal bokad!
Mia//
Super :D jag längtar redan ^^
Jag tänker också komma! Längtar redan!! ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Hoppas det kommer många :-)

Jag kommer och dömer i pet!!
Ska bli jätte skoj och jag längtar redan.
Om vi bara kan ta oss dit så kommer vi nog. Jag hoppas på att alla fyra "vill" följa då.
Om det skiter sig med boende för någon så kan jag säktert hjälpa till att hitta sovplats.

#15 Har ett helt hus…. så golvplats finns det alltid!
Mia//
Ändrade planer för min del, jag kommer inte att komma med mina råttor tyvärr. Det är enbart av säkerhetsskäl pga smittsamt virus på mina guldhamstrar.. vågar inte riskera att föra något vidare via råttorna. Råttorna i sig kan inte bli smittade, men de kan bära smittan vidare så det är inte värt att chansa.
Finns ingen som vet säkert hur länge viruset kan leva utan en hamster, så jag stannar hemma.
Säkrast för alla :(
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#17 Tråkigt att det är så!
Mia//
Finns det någon bra sida/artikel som beskriver hur det går till på en råttutställning och vad man bör tänka på?
*newbie* =)

#19 här kan du läsa www.rattsallskapet.se under utställningar
Mia//
Jag hittade dit tidigare idag, tack! =D
Ja jag hade verkligen sett fram emot att komma! :(
Men jag hoppas det blir succé iaf och att ni får en riktigt trevlig dag även utan mig ;p
Kommer det att finnas råttor till salu där? Tänkte om någon bra'ig uppfödare tänkt sig upp kanske man skulle passa på att svänga förbi och norpa en bebis åtminstone 
_
Odette, du kan ju få byta kläder och duscha här om du vill mot att jag får åka med :D Du behöver ju inte ens gå in i rummet med hamstern
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#23 Vilken toppen idee'
Skulle vara så kul att få träffas irl.
#23 Jag hade ju velat ställa ut Heliodor, men vågar inte ta med dem då de kan ha smittopartiklar på sig. Men finns det nån som ska upp och som kanske har en dumbo pojke att ta med sig till mig så kan jag ju åka dit utan råttor. Det var så jag tänkte :p
Å andra sidan kan jag kanske fara dit ändå, utan råttor, men risken är väl att jag bara sitter där och deppar för att jag inte får ställa ut själv. Så då hade det varit en fin tröst om man fick med sig en råttbebis hem åtminstone. Har redan planerat att skaffa en dumbo från någon av bankfack's kommande kullar, men har ev. tänkt mig två dumbosar så .. ;)
_
Finns det någon information att läsa om detta nånstans? Tider, plats osv. =)
#26 Det finns en länk längre upp i tråden.
Jag har tittat på SRS men jag lyckas då inte hittat Malå. Västerås och utställningar som redan varit står med där.
Jag kikade nu och det står tyvärr bra "mer info kommer".

Startat ny tråd! Där står den info jag har
Mia//