Namnförslag =)
Jag håller på att försöka göra en lista på eventuella namn för framtiden då jag är en galen planerare XD Gillar ideen på tema namn men då måste man först hitta ett tema ^^ Några förslag? Jag har alltid hanar (ingen aning varför de bara blir så) och är lite av en nörd så gillar lite film/bok/spel/mytologi namn =P Vet att en av pojkarna kommer vara black ambk med vit prick i pannan.
There's no such thing as failures, only early attempts at success =)
Hahaha, Harry Potter 

Eller Hungerspelen, Sagan om Ringen? (Harry Potter har ju redan föreslagits såå…)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Sagan om ringen känns lite upptaget. =P Hungerspelen har för få killar jag gillar XD HP är definitivt ett alternativ. Några fler?
Castor och Pollux från Hungerspelen tycker jag är gulliga namn ^^
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
ok de är bra namn men tekniskt sätt är dem från grekisk mytologi =P sen måste jag oxå medge att jag inte hunnit läsa hela serien ännu, bara första boken =3 de andra är på min lista XD Men bra namn iaf ^^
Dom är med i sista boken, Revolt :)
Ozai, Iroh, Zuko, Lee… Från tv-serien Avatar^^
Har samma problem. Haha funderar på att döpa alla hanarna med Kapten….. Typ K. Jack. K. Krok. Haha men än så länge har jag bara en Jack.
*Personlig ägodel till två råttor och två hundar*