Välkommna Nova och Nessie
Efter Flisan gick bort så har jag skaffat två bebisar till Fiffi som blev ensam. Tyvärr är de ju från djuraffärn men jag ville liksom få så snabbt som möjligt eftersom jag inte vet hur Fiffi skulle bete sig mot dem om hon skulle vara ensam förlänge. Så vill inte höra något om det. Men tjejerna är två små på ca 9 veckor, friska o pigga. Ena är en Agutti (stavning?? xD) Eller ja hon ser ut som det. Och hon heter Nessie o är väldigt nyfiken av sig. Man kan hålla henne men hon ger ifrån sig små pip och finner sig i det en stund sen kravlar hon sig loss Andra är i samma färg fast hooded. "randen" går från nacken och nästan hela vägen ner till svansen. Hon heter Nova och är lite mer feg av sig, hinner inte få tag i henne så jag kan hålla henne, men tränar på det. Båda kan ge lite tjuvnyp ifrån sig men de tolererar jag icke ;) Har inga bra bilder på dem då de är tagna med bild på mobilkamera. Men som tur är så fick lillsyrran en digitalkamera idag så jag kan nog försöka fixa bättre bilder. intrióduktionen gick jätte bra och Fiffi busar med dem och hon låter dem brotta ner henne ^^ men ibland blir de ju lite för mycket så då går vi ut eller lägger oss breve sputniken (där man hänger dem)
// Stephanie och hårbollarna 
#0 Nessie på bild
Ååå vad söta 
Tack :3 bättre bilder kommer när vi kommer på hur vi får bilder som inte är suddiga med den nya kameran xD även när de är stilla så blir de suddigt haha ^^