söker dumbohane
Jag har tänkt skaffa en till råttkompis till mina två :) och jag är lite smått kär i dumbosar, höhö.. någon i västra götaland som snart har dumbobebbar? :3
jag är i Stockholm 5/7-6/7 Norrköping 7/7- 8/7. Vi är även i gälve 5/7 Sundsvall 4/7 Åker förbi västerås 5/7 eventuellt. Och ifrån Stockholm till Norrköping Sen norrköping till Uddevalla. Så jag åker förbi väldigt många städer. Är i Piteå 27/6-4/7. Detta är kanske jätte komplicerat haha ^^ Men någon som har dumbobebisar då? Gärna enfärgade. Tipsa gärna :)
Katoz.webs.com
Tezzlans.webs.com
Ev paras siames sealpoint rex dumbo hona på gotland under midsommar där det isf kommer siames, black ev blue i rex, slät och dumbo. Både bär svartögd siames men vet ej om det orkar fram.
Dock lär de isf bli leverans klara först mot september. Transport finns.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
ingen som finns slutet av juni/början av juli?
Jag funderar på att ta över två dumbo pojkar som inte verkar ha en vettig ägare men jag hade tänkt bygga en ny bur innan jag ev utökar flocken. Du kanske kan ta dig an dem om de mellanlandar hos mig i Umeå. Såg att du va i Piteå nu. :) Båda enfärgade. :)
Jag har hittat en Liten, förlåt för att jag inte svarat tidigare. Inte vart inne på ett tag :(
Ingen fara. =) De två jag hittat verkar inte bo hos en vettig ägare så ville få bort dem därifrån.
12veckor gamla var de och nu sålde hon dem för att hon skaffat hundvalp… Don't need to say no more.
jag ser att det är en kommentar till!? men jag kan inte se den, *STÖRANDE*
#8 inlägg som är raderat. Någon som gjort fel skulle jag tro. Inlägget är tomt.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.