rått ägare i bålsta.
Som gammal bålsta bo så undrar jag om det finns några rått människor i bålsta.
Råttor är kanske inget man har som husdjur i bålsta, enköping bro kungsängen.
Vet ett par som rör sig runt det området. Men de är inte på rif så ofta.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Bor i Kallhäll som ligger inte allt för långt bort från Bålsta.
Har 4 råttflickor här hemma:)
#3 # kallhäll där har jag varit mycket förut. Själv har jag champange och amber. Sen jag började hänga här har jag fått kontakt med jätte trevliga människor från hela sverige.
Här bor man också i Kallhäll. Har fyra killar och ska snart ha min femte.
#5# vad har du för pojkar? Nyfiken tant som man är.
Bor i Bålsta..har fem stycken råttdamer :)
#6 Två black berkshire (från Millso här på Rif) födda 4 februari i år vid namn Håkan Hellström och Kent och sen två killar från Zickans juristkull (24 februari i år) som heter Leopold (tidigare Genocid) och Dartanjang (tidigare Pactum). Leopold är mink variegated och Dartanjang är mink stripe roan.
#3# kul att du hörde av dig. Det är fint i kallhäll. #7# vad har du för råttor? #6# älskar berkshire .
#7# kul att du oxå har råttor
Vi skulle kanske ha en rått träff i framtiden?.
Jag puttar upp denna tråd
Jag bor i Bålsta och har åtta råttor. Fem honor och tre hanar. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#13# kul att du hörde av dig. Jag har haft en blue roan från bålsta.
Är det nån som har champange färgad. Ska börja föda upp champange i liten skala igen.
#14 Okej! :D
Själv har jag en dumbo champagne roan (blekt) från en uppfödare i Bålsta (som tyvärr lagt ner) och dennes bror.
#15 Jag har två, en roankille som är blekt och en helfärgad tjej, men ingen av dom lämpar sig tyvärr som avelsdjur. :(
#15# huvudsaken är att dom är fina sällskaps råttor. Har en blue roan striped som är jätte social mot råttor, men är rädd för människor. Han lever här på sina egna vilkor.
#17 Ja, min roankille är den underbaraste råtta jag någonsin haft! Världens myspojke, på sina egna villkor. Kontaktsökande, social och trevlig. :)
Min tjej däremot är en burförsvarande, bitsk liten mardröm, men hon trivs jättebra med sin flock och dom med henne. Så jag låter henne vara ifred i buren. Hon går åtminstone att hantera bra om man bara får ut henne ur buren först. :)
#18# jag har inga större problem med pöjken han märks knappt. Hade en roan som var underbar från arken . Men den fick mitt ex, av mig. För han var förtjust i honom. Visst är det arken som ligger i valhalls köpcentrum?. Finns den i gamla bålsta kvar? Bortom viadukten.
#19 Valhalls köpcentrum? Hette det så förr? Det enda Valhall jag känner till är Café Valhall i Bålsta Centrum och i Bålsta Centrum ligger Arken.
Arken Zoo som låg i gamla Bålsta har flyttat till Bålsta Centrum för några år sedan. Jag tror dock inte att det är samma personer som sköter butiken längre.
Där Arken Zoo låg tidigare i gamla Bålsta finns det nu en ny djuraffär som heter Bålsta Zoo. En underbar butik med hunddagis som har jättetrevlig personal. :)
#19# jo det stämmer, det du säger. Jag menar bålsta centrum. Den andra butiken köpte jag mycket hund grejer förut.
Ja förut var det valhall köpcentrum o sen gamla bålsta.
#22 Ah, då hänger jag med! :)
#23# det är bra o veta att det finns råttägare i bålsta. Längtar faktiskt tillbaka.
Jag gör en ny puttning av denna tråd. Enköpings boende råttägare är oxå välkommna , liksom uppsala.