De bäddas å bäddas!
FIN! *Stirra på den vackra flickan* :o
Hon är riktigt fin! Jag väntar med spänning å se hennes små knoddar! :)
Om de är pappan jag tror så äre en rex :D
Jättefin tjej
ååh vilken fin tjej! :D jag är lite nyfiken på den du tror är pappan.. vill du visa honom? :)
Det verkar som att de där tjuvparningarna smittar, haha… Synd att det ska behöva hända :/ Men jag önskar den blivande mamman ett stort lycka till!
den "misstänkte pappan" är ju riktigt fin också :) men du kanske får fler ledtrådar när bebisarna kommer och börjar visa färg osv :)
#6 Jo de verkar som de amanda! Har jo dock alltid varit sugen på att se tjejens ungar men jag hade inte tänkt ha en kull eftersom jag känner att jag brister på kunskap, men de blir att läsa, läsa, läsa nu tills dom kommer! :)
#7 Oja han är jätte fin han oxå, båda är jätte trevliga individer :)
Såhär vackert är de nu i buren, Jag städade den igår kväll och det var faktist fint då! xD
Måste dock försvara mig lite innan nån komenterar det, Angående spånet! Jag har aldrig använt spån till mina råttor men detta blev ett akut allternativ eftersom jag redan kastat bort de gamla som jag rensat när jag inser att mitt vanliga är slut och tiden fanns inte att fara in till stan för att köpa nytt.
Men detta kommer bytas när ungarna födds och blivit några dagar eftersom jag inte vill stressa mamman! :)
#5 Det var en stilig herre! :-) Lycka till! :-)
Nu har bäbisarna kommit!! :D Hör massa småbib från buren! Gaah!!
Jag kände på mig att dom snaart skulle komma! :D
ååh vad kul!! :D
Väntar spänt på bilder! Älskar små rosa korvar!
JAG SKA OCKSÅ HA ROSA KORVAR I HÖST! *Bestämt mig*
Jag ska försöka fota imorgon! ^^
Jag har lyckats se 8 korvar (Tror ja
)! har dock inte kollat runt i boet! :D