Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 420 ggr
Swadika
0

Tips mot förskylning (förutom te)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg att Haley verkat dra på sig en förskylning under natten. Jag brukar alltid ha te hemma men hade inget nu och kan inte ta mig till affären förs i kväll. Te har alltid fungerat för mig så jag har inte ens tänkt tanken att testa något annat.

Då min sökfunktion på iFokus inte fungerar just nu kunde jag inte söka heller, så jag undrar om ni har något annan hemmakur som fungerar eller iallafall kan tänkas fungera :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Krusing
2

En tesked wiskey fungerar för mig, tar bort slem i halsen och halsontet försvinner en stund. Vill man glömma förkylningen en stund kan man ta några till. Haha

Swadika
0

Haha tror inte riktigt det fungerar mot råttor ;) Då har jag nog inga råttor kvar x)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Aztrya
0

#1; TS menar till sin råtta, och råttor ska inte ha alcohol… ;)

Kan tyvärr inga egna kurer, men hoppas den lilla mår bra snart! :)

Swadika
1

#3 Hoppas jag med och, stackarn det är så jobbig när bebisarna är sjuka<3 Tack för omtanken :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Krusing
0

Jaha då ber jag om ursäkt. Vill självklart inte att du ska förgifta dina små.

zickan
0

Testa kan jang eller enchinagard. Det kör många på och hjälper till viss del.
Jag har även börjat på Ionsilver mot nysningarna som gått runt och det verkar hjälpa :-). Har kört på det i vattnet nu under två veckor. Har inte ett enda nosljud kvar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Swadika
0

#6 oh tack för hjälpen ^^ Dock har vi inget av det heller hemma, så det får nu bli en tur till affären iallafall :)

Detta med ionsilver ska jag testa :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

zickan
0

Jag vet inte hur bra ionsilver egentligen är. Finns inte heller på alla affärer. Så testa kan jang eller enchinagard :-).

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.