Råttor iFokus

Råttor

Etiketttävlingar-quiz-undersökningar
Läst 2945 ggr
[Alenzi]
0

Priset på Toa-Lätt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var precis nere i affären runt hörnet för att köpa Toa-Lätt inför veckans burstädning, och jag tyckte egentligen det var i dyraste laget för lite pressat papper (33kr / 10L på ICA). Därför undrar jag av ren nyfikenhet vad ni betalar för er Toa-Lätt och vart ni köper den? :)

hus-musen
0

Coop 55 L 129 kr :)

Qui dormit, non peccat

[lucke]
0

Beställer hem 55 l säckar från Foderbud eftersom jag saknar bil. Kostar 165 kr vilket är dyrt, men det är skönt att få hem säckarna till dörren.

OttoIsTheShit
0

32-33 kr för 10 l :P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

OttoIsTheShit
0

jo glömde det. rätt dyrt med tanke på att min gamla bur slukade en sån 10 l på en städning ;P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

[Ratass]
0

köpte förr på djurmagasinet tror ja för ca 149-169 kr för 55L, får billigare nu från djuraffärn ja jobbar på

Zizza
0

179 för 55L på djurmagazinet..

Mvh. Sanne & Djuren

Fridborg
0

142 kr på Bromma Zoo :)

Marre89
0

129:- för 55L på zookompaniet i Arninge.

Braun
0

Förlåt om jag ändrar på tråden lite..

Men verkligen bara jag som inte använder det.. Använder vanlig eldorado kattsand som min mamma även använder till våra kisar. Kan inte klaga för min råttis älskar det.

Crapsurraren
0

jag använder borrismattor och fleece filtar i botten, kattsand i toaletten. Tycker toalätt är alldeles för hårt

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

guccisägare
0

Jag använde det innan kostade nog i samma pris. Men sen började Gucci "gräva" bort allt material när hon skulle göra sina behov så jag använder det iochförsig inte det längre men har för mig att det kostade som det du hittat :')

[Alenzi]
0

Tråden är tänkt att vara en prisöversikt, inte en diskussion om toa-lätt vs andra material tack.

Cederin
0

Betalade någonstans runt 30 kr/10 liter för det på ICA Kvantum, jag tyckte det var ganska billigt med tanke på att det räcker rätt länge. Vi har det bara i toalådan då.

Medarbetare på Naglar och Hår

novaasv
0

jag köper på djurmagazinet 25l 75kr :)

/Mvh Nova

Kaninerna och råttorna.

htto://novaasv.blogg.se

http://hoppkanin.blogg.se

[MelissaTN]
0

139 kr på Arken zoo för 55 l :)

ceccie
0

33 kr på ica.

BeanLady
0

Köpte via nätet på Bromma Zoo 139:- för 55L Kommer räcka ett år eller så då jag bara har det i toa lådorna. ;)

zickan
0

Arken och djurmagazinet i västerås har höjt till 139:- för 55l

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Charlott_
0

Jag betalar 35 kr för 10 liter på konsum. Men ska börja köpa 55 liters, håller ju längre också :)

isabella93
1

Coop Extra hade 55l för 99 kr senast jag kollade.