Allamejs Vampyrkull :)
Jag är lite nyfiken på syskonen till mina två grabbar, så det skulle vara jättekul om ni som har råttor från Allamejs Vampyrkull ville visa lite bilder och skriva några rader :D Slänger upp en bild på Marius, en urmysig kille som gärna leker tandläkare så fort han får chansen. :) Särskilt mycket tid för att ligga stilla och mysa (annat än då han är nyvaken eller riktigt trött efter lek) har han inte riktigt, utan det är busa som gäller, även om han gärna stannar till för några sekunders gos då och då. :) Både han och brorsan är helt underbara små (eller… inte så små längre) killar. Båda är riktigt nyfikna och vill gärna vara med på allt som händer (gärna i vägen).
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Här kommer brorsan, Armand, som mest kallas Kork här hemma :) Han är lika busig som sin bror, men har lite mer tid för att ligga stilla och gosa, med förutsättningen att det inte finns något nytt som måste kollas på. En riktigt lurv är han, och såå trevlig. Lite tuffare än Marius är han - han blir inte särskilt störd av plötsliga ljud om det inte är något som låter högt eller något han är väldigt ovan vid. :)
Hur fina som helst är de båda två! :D

Jag har Santino..
han var en riktig fegis när han kom hit, men det är rätt bortblåst just nu om det inte kommer främmat som för oväsen då kan han bli lite osäker, svårt att förklara det där. Han är en gosis iaf! Pussar honom på magen och klappar honom sakta och mysigt på huvudet och kinderna så kan man riktigt se hur han mysryser, hela han vibrerar på högvarv när de kelas och till sist kommer knastret och han kan inte hejda sig utan släpper loss 290 med sitt knaster och ploppet kommer också. När han fick plats i urringningen låg han där hur länge som helst, nu är han dock lite för stor för det och sitter då hellre på axeln. Han är trots detta ganska äventyrlig av sig och ska kolla runt på omgivningen. Han har helt okej häng också, och han är såååå fruktansvärt fin.
Han är bra i flocken, dock är han inne i puberteten nu och vill klättra i rangen lite, varit nåt tjafs i buren han varit involverad i, men han klarar introduceringar kanon och flocken är just nu stor och det är inga problem alls för honom. Lugn kille.. =)
Aw, vilken sötnos :)
Armand har också en tendens att ploppa för fullt när man gosar med honom. Hur mysig som helst då han inte springer omkring som en tok :) Marius pussas och busar hellre än ligger stilla, haha, men även han har sina mysiga stunder :)

Så fin han är! :)
Va snygga dom var!! Lite gammal tråd jag vet, men de var riktigt mörka och fina *gah*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_