Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 653 ggr
Jaha-jaa
0

Söta små ungar...

Min syster har nu en kull med sötnosar…

Jag ville bara dela med mig o visa upp ett foto på dom.

Lägger till hennes blogg sida där hon kommer lägga upp foton o info om kullen…   http://h1.blogg.se/

image37

Allamej
0

Oh my god!!!! Var bor ni? Vill ha!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jaha-jaa
0

Vi finns i Helsingborg….

Dom e bara så underbara de små liven!

Allamej
0

Attans så långt bort man kan bo… :) Jag bor uppåt… från er sett ungefär så långt upp man kan komma innan det blir dags för fjällen. :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

zimzon
0

Gud, vad söta. :)

Jag vill ha fler råttor! =D (bara mina föräldrar som inte tillåter det just nu)

Jaha-jaa
0

Ja det e långt upp du bor Allamej andra sidan landet.

sen svar till zimzon  jo det brukar vara så att föräldrarna inte tycker om att man har för många djur….

CamillaS
0

oo ja dom e ur gulliga.

synd att jag ska ha en bebbe från olydia på råttforumet. annars hade jag gärna velat ha en ;)

Kakashi
0

Väligt fina! Härlig röd färg :)

Jaha-jaa
0

SkrattandeJa silver fawn är en av mina favorit färger

StormmillaGirl vad ska du ha för en råtta från olydia??

CamillaS
0

en himalaya kille vet inte än exackt vilken av dom det blir, får se vem av dom som vill följa med mig hem, men jag vill ha en med röda ögon :)

Bellona
0

vilka bedårande bebisar. jag är ute efter fler tjejer så jag blir alldeles sjuk när jag ser såna där bilder ^^ det blir lite fula ord då och då för att jag inte har möjlighet att åka någonstans

Jaha-jaa
0

Jag var o hälsa på de små idag igen o nu har jag fastnat för en tös! Hon är väldigt framåt o kommer o undersöker handen först av då man stoppar ner handen i buren….

Tror syrran snart ska uppdatera med fler foton på sin blogg för vi tog flera foto idag.

http://h1.blogg.se/

pau
0

Åh nej vad söta!  Vill ha vill ha! Ska tjata på mamma, hon tycker att vi redan har tillräckligt med djur men jag vill så himla gärna ha två råttor :) Och helsingborg är nära :)

Jaha-jaa
0

Här kommer bilder på den andra kullen som syrran oxå har…

Det finns några små dumbos bland alla toppöron!

fler bilder finns på bloggen http://h1.blogg.se/

image43

image41

Ninja
0

Smygannonsering??

Daydreams
0

#14 reggade ungar så hon får väl annonsera oavsett om det är i smyg eller inte

Jaha-jaa
0

Nä det e ingen smygannonsering!

Jag tycker bara de e så kul med alla ungarna o vill visa upp bilderna på dom för de e så otroligt söta o underbara.

Är det fel eller?

Sen så är det inte jag som har kullarna eller säljer dom. Vad jag vet så är de flesta redan tingade sen innan. Det fanns lista på de som intresse anmält sig långt för föräldrarna sattes ihopa för parning.

image42

Grodan
0

Inte behöver man smygannonsera inte, råttungar säljer som smör i solsken ändå… fast jag tillhör också den kategorin som anser att lägga upp foton på råttungar är smygannonsering. Varför inte annonsera öppet?

Silver fawnkullen ser ljuvlig ut! Vad kul att din syster har en sådan! Visst kommer de bli registrerade i SRS?

(redigering: ser nu att din syster är ettenett… klart de blir registrerade… och kul att hon lyssnade på mig… hon ringde mig och ville ha silver fawn och då sa jag att hon skulle göra några och så gjorde hon det… åh, vad glad jag blir!)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Jaha-jaa
0

Hej Groden!

Mitt syfte var dock inte att smygannonsera utan att dela med mig av bilder. Som sagt innan så var de redan ungar på intresse anmälan o tingade före de var födda.

Ja de e min syster som är etten… Ja de kommer bli registrerade i SRS. Så ni har pratats vid om silver fawn råttor.