Jennybur säljes!
Ferplast Jennybur tillsalu då jag ska skaffa mig en voljär istället.
Färgen är turkos och har blivit använd sammanlagt drygt 4 år. Den är mycket fin för att vara några år, dock lite pytte gnagad i ena hörnet på botten (inget hål, inget som förstör funktionen! På renderna som går längs botten, om ni förstår vad jag menar).
Buren är 80 x 50 x 79,5 cm.
Ordinarie pris 2100:- , Priset nu 700:- men kan diskuteras beroende på transport.
I buren ingår Ej material och tillbehör, då jag ska ha kvar dessa i voljären. Önskas bild på endast tom bur, kan jag ordna det.
Den finns i Forshaga, 2 mil norr om Karlstad. Transport kan möjligtvis fixas inom en rimlig gräns.
Mvh Michaela
Putti.
Buren finns kvar och den är sänkt till 500:- !
Skulle vara jättebra om någon vill ha den, eftersom den tar plats i källaren. Frakt kan alltid fixas på något vis!
skulle vara perfekt, dock så lite tajt med cash fram till löningen :(
Jag pm:ar dig
Putt.
Kan den komma till göteborg?
Fasiken! Hade gärna tagit den för 500 helt utan att titta på den först då jag vet hur dem ser ut och vet att dem är bra! Men bor ju i stenungsund och då blir det låååååångt =( =( Om du ska hit å semestra så är jag däremot väldigt intresserad! =D
#8 Det går nog att fixa. Funderar på en dag nere i götlaborg nu i sommar, dock med en motorcykeltripp ner… Men det går väl alltid och höra med transport.ifokus eller vad dom heter? (:
#9 Så synd! Njaa, de gäller nog samma som jag skrev till Aztrya, att jag antagligen åker motorcykel ner om det ev, blir så "/
Om du kan lista ut ett sätt att få ner den så kan jag definitivt ta den iaf :) Kanske kan räcka med Örebro beroende på ifall min vän där kan ta den ett tag
Kan ju tyvärr inte betala mer än 500 så Aztrya får nog ta den ;)
#12 Om jag ska skicka den kan jag kolla med DHL eller något annat bra fraktbolag. Gallret är ju inte det bästa att få nerpackat, eftersom det är lite otympligt och inte går att plocka ihop. Men jag ska kolla runt lite.
Annars prata jag med min pojkvän om färden ner till Göteborg. Han ska nämligen ta motorcykelkort och tiden han fick för uppkörningen är inte förens i början av augusti. Så det blir nog inte att vi tar mototrcykeln ner utan tar bilen. Mer exakt när vi ska åka, det vet vi inte. Men i mitten av Juli eller slutet.
#11 Är det så att ingen av Aztrya eller xiideer sk ha den så kan jag säga att jag ska till Stockholm antingen v.17 eller 28. Ska höra med SJ om jag kan packa med mig buren.
#13 Buren är sänkt till 500:- Så mer än det blire nog inte, dock beror de på transporten ;P
#11 V.27 och v.28! Skrev fel ;)
MikkansBuse: Om det inte blir mer än 500kr totalt och ni åker ned med bilen så tar jag den mer än gärna! =D Ska bara prata in mamma på detta spåret med! =D
men hoppas hoppas hoppas! behöver ju ha två burar och 500 är ett bra pris även om de hade kunnat sänkas mer för min del, haha! =D
#14: Skulle det vara lättare för dig att ta med den bara till Örebro så funkar det som sagt med, kollade med min kompis och han kan hålla den ett tag åt mig. :)
Så, när du har tid har jag pengar och plats, haha ^^
haha är som en tävling nu ju, haha!
Aztrya: Tiden vare ja! Haha! Jo, Örebro har ju kommit på tal på förut. Jag ska höra med min man här hemma vad han tycker om en biltur till Örebro. Bensinpriset är ju inte det roligaste, men du kanske får vara beredd på att betala + 50:- eller 100:- … får se vad mannen tycker som sagt. Han har mer koll på sånt eftersom han reser en del.
xiideer: Haha! Pengar är alltid ett problem, tyvärr. Är det ingen som ska ha den och pojkvännen och jag åker ner till Göteborg kommer jag gärna förbi med den :P
Att betala lite extra är inget problem :) Kommer behöva ny bur då jag ska ha två flockar (en flickor och en pojkar) :)
#21 Ah alltså, sälj den till Aztrya för va ja än säger nu så kommer hon ändå ha ett bättre bud, så ingen idé att vi "tävlar" om den mer lixom… =/
Skulle ändå ha den som "tills vidare" bur för den är för liten att ha två råttor i helatiden tycker jag 
#20 Aha, okej så bra (: Pratat med mannen och det går bra om vi åker till Örebro med den! Men han vill ha minst 150:- för resan… Går detta bra annars får jag övertala honom med en 100:-?
#21 Okej (: Men jag måste säga att det är en väldigt fin bur, jennyburar i huvvetaget är bra tycker jag.
Jo, jag har ju haft råttor i två omgångar i denna och tillslut tyckte jag att jag ville ha större. Tycker om när de har lite å röra sig på (:
Helst 100, men ifall han verkligen tycker 150 så kan jag ju lägga ut det med. 650 är fortfarande grymt bra pris för buren. :)
#22, Jo, tycker att det är jätte bra burar och hade gärna tagit den men alltså.. Som jag sa så kommer jag ändå aldrig att "vinna" denna "tävlingen" så jag backar och låter som sagt Aztrya köpa den för att hon kan ju betala bensinen oxå, haha! =)
Så bra (: Men du ska inte känna att vi vill tjäna pengar på dig, utan det är bra om vi kommer överens om en rimligt pris och så för båda parters.
#24: Han, inte hon. :)
#24 Jaja, okej ;)
# 25, var inte alls så jag menade! =) Menade mest att HAN har uppenbarligen inga problem å lägga ut lite mer än mig (mamma hjälper mig med extrapengarna till råttorna så inga problem med vetrinär osv), men mamma vill att jag betalar burarna själv och då blir de jävligt tight bara =)
Och ett rimmligt pris för mig blir så lite som möjligt, därför känns det nog bättre både för mig och dig om du säljer den till HONOM, haha!