Ni underbaringar till medlemmar
Måste verkligen ge beröm, för beröm ska ni ha.
Jag var innan för några år sedan medlem på ett annat populärt råttforum, men där var de lite som att kunde man nånting, minsta lilla så vart man sågad nere vid anklarna av hur fel man hade eller om man visade sig "för duktig" på nånting, så man måste liksom låtsas vara totalt supergrön och fatta nada för att bli accepterad. De blev lite som en charad att kunna ta sig in.
jag chansade denna gång att bli medlem här istället, fick nästan magont vid tanken på att gå tillbaka till andra men behöver verkligen snacka råtta. Och det är sådan underbar stämning här, jag är ingen expert men inte heller en nybörjare så jag ställer frågor om det jag inte vet och delar med mig av det jag vet. Och det är okej för er, ingen katt och råtta lek, ingen halshuggning. Man får vara sig själv och allt detta i en härlig stäming där de går att skämta och ja ibland även göra total narr av sig själv men ändå vara accepterad.
Massa beröm till er som sagt, jag trivs så galet bra <3

Kul att du trivs 
Qui dormit, non peccat
Håller verkligen med dig att det är en underbar stämning här inne på forumet!
Och verkligen roligt att du trivs så bra här :)
#0# ja jag storm trivs här. Jag har haft råtta sen 94 och jag måste säga att man aldrig blir full lärd. Råtta är det enda smådjur jag aldrig tröttnar på.
ja konstigt de där, haft hamster, kanin, fågel, katt allt etc men lessnar rätt fort men med råttor vill man bara veta mer, höra mer om, lära sig mer, ha ett helt hus full av dem. Och de bästa är ju att kunna läsa om andra med samma intresse och dela med sig av, underbart :)
i det stora hela så har rif börjat bli riktigt bra. Varit lite upp och ned. Men allamej som Sajtvärd har lyckats ta sista biten och orka hålla hårda tag på forumet när folk går över linjen.
Det är ännu lite heta diskussioner inom vissa ämnen. Men oftast har alla samma sak i tanke bara olika sätt att komma dit.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag hoppade in på rätt tidpunkt låter det som :)
Tack Zickan :)
Det är mitt mål att detta ska vara det trevligaste och kunnigaste forum som avhandlar råttor i Sverige :) Kunskapen finns här :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#0 Jösses vad kul att höra :D Vi har jobbat hårt och länge för att få ett bra och trivsamt forum!
Ja då kan jag ju säga att ni lyckas bra :) trivs så himla bra och fått riktigt bra hjälp. Känner mig redan som en i gänget