Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 364 ggr
[Tovab]
0

Intresserad av köp

Hejsan!

Då mina råttpojkar gick bort för drygt 2 år sedan så börjar jag känna att det är dags igen. Om det är nån som ska ha en kull mot sensommaren/ hösten så är jag eventuellt intresserad. Bor i västernorrland men kan åka neröver stockholm och även inåt/ uppåt landet en bit.

Kön eller färg spelar ingen roll då jag bara vill ha dem som sällskap. Minst 2 stycken och helst ur samma kull. Samkönade. Erbjuder mycket vistelse utanför buren och mycket kärlek.

[MsHammer300]
0

Hej, jag bor en bit ifrån dig (blekinge)men jag har små råttor som jag behöver finna hem till. Kan du tänkas ta några? 50kr st och hels så snabbt som möjligt då de kommer att "försvinna"  nästa helg.

zickan
0

#1 tråkig att du skriver så. Inge möjlighet att leta transport mot sthlm, göteborg eller liknande och be råtthjälpen att ta in dom i jourhem?

Jag har två tjejer födda 4april som söker hem. En silverad black och en agouti. Pappan är dansk imp, jätte go blue dumbo som fungerar toppen i flock. Mamman är imp från england. Toppen go hona med underbart häng och fungerar med allt man sätter in som sällskap till henne.
Finns i västerås. Men bör inte vara några problem att ta till sthlm eller sätta på någon transporthjälp uppåt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Tovab]
0

#1 Jag har tyvär ingen möjlighet att åka så långt. Kan inte heller ta nånting nu "akut" då jag egentligen inte har möjlighet förräns nästa månad. :)

#2 PM:ar dig!

bankfack
0

Jag har ungar och finns söder om Umeå, transport här och var brukar gå lösa (skickade två råttjejer till Örebro i fredags). PMa om du är intresserad :)