Råttvakt vecka 34-38
Hej!
Vecka 34-38 ska jag förhoppningsvis praktisera på Ystads djurpark. Då måste jag bo i Ystad och kan inte ha råttorna med mig. Så jag behöver någon som kan ta hand om dem dessa fem veckorna. Jag bor i Blekinge, men kan även fixa transport till Skåne.
Just nu har jag tre honor som är snälla, pigga och nyfikna. Flockstorleken kan ändras lite eftersom att den ena är ganska gammal. Men 2-4 råttor kommer det nog vara som behöver råttvakt.

Vilka datum är det? Har ingen vecko kalender.
Men jag bor i Malmö och skulle eventuellt kunna ha hand om dem under tiden.

Hej! Det är 20 augusti till 21 september. Mörjligtvis kan jag behöva lämna dem någon dag tidigare.

Det var ju synd, jag åker till Bulgarien den 14 Augusti. Har du fått tag i bostad i Ystad?

Okej, det var synd.
Nej, jag har inte hittat någon bostad än, men min skola skulle se om de kunde fixa något först, annars får jag leta själv sen.

skrev ett pm till dig
Jag kan jättegärna tänka mig att passa dem..! Jag letar själv efter registrerade uppfödare med kullar och har gjort det länge nu, men tyvärr så finns det inga så jag skulle bli jätteglad om jag fick passa dina tjejer :)
Jag är mycket seriös och har lärt mig om råttor på olika sidor på internet och böcker m.m. Har en kompis som har råttor också så jag vet hur det är .. :) Och min mamma är veterinär. Det är bara ett problem.. Jag bor i östergötland och det är ju en bit bort.. Jag kasnke kan be om transport hjälp här på iFokus? Eller har ni ngn bättre ide..?
Mvh Nellie

Oj, skrev från en annan sida… #6 var jag som skrev.. :)

Oj, skrev från en annan sida… #6 var jag som skrev.. :)

Det är ju ganska långt bort. Jag har fått iaf två förslag på r8forumet som är lite närmare mig. Så i första hand väljer jag nog någon av dem. :)