Råttbur sökes
Söker en billig råttbur som ska vara hyffsat stor. Det är till en liten råtta som för tillfället bor i en bur som jag tycker är väldigt tråkig för den eftersom att den inte är så bred. Så om någon säljer en billig bur i Stockholm området så är jag väldigt intresserad (inga tillbehör behövs)
Hur billig är billig?
#1 Jag vet inte riktigt, men hest under 500kr :)
#2 Jag hade en råtta först och då dens syster dog var det många som tyckte att jag skulle köpa en ny vän och då gjorde jag det. Men det visade sig att min första råtta inte ville ha en ny vän, hon tål tydligen inte att han någon på sitt revir :/ Jag hade tänkt köpa en ny rått vän åt min nya råtta men buren är alldeles för liten för att det ska kunna vara två i den.
Jag har en bur, hade tänkt mig kanske 700 för den iaf. Bara använd i ca 7 mån.. Perfekt för ensamråtta, hade själv en ensamråtta i den. Finns i åkersberga, Sthlm.
Även jag har en bur till salu. Men känner nog i så fall att 500 är det lägsta jag vill gå ner till. Vill egentligen ha 800 för den. Men känner nu att den har varit ute på annons ett tag nu så antar att man får börja gå ner lite i pris. Är du intresserad så finns den i Rånäs som ligger c:a 7 mil norr om sthlm.
Här är länk till annonsen.
Här är en länk till min annons på buren. http://rattor.ifokus.se/discussions/4f60e0b0d4ebea431a011a7d-bur-saljes?participating-1