Darkstars uppfödning, staminfo kullar 2011
Har letat runt på nätet efter information om stamtavlor bakom Darkstars-råttor. Darkstars ska vara lite svår att få ur staminfo tydligen så försöker googla mig fram istället.
Har hittat lite grann här och där men inget som ger några direkta ledtrådar och det är ju alltid svårt att veta när de är födda och så.
Det jag egentligen vill veta är om det finns nära släktskap mellan Darkstars D-kull född nån gång under 2011 (förmodligen hösten/sommaren, har inte kollat upp födelsedatum där) och E-kullen född 20/5 2011.
Såg lite stam på Hallonvargs hemsida bakom Delilah, men tänkte att det kanske går att komplettera upp lite om man hjälps åt.
Älskar mina stora små vänner..
Maila uppfödaren?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Problemet är att det redan gjorts (inte jag) och hon har inte gett några raka svar. Därför tänkte jag om någon här råkar veta.
Men visst, jag kan ju försöka, jag med!
Har två pojkar som är födda av darkstars demonica, vet vad mormor och mormors far/mor heter men inte när dem är födda! Skulle vara att mamma Demonica är från D-kullen då hon är född i maj 2011 :)

Har fått ut lite info från Ladugårdens nu.
Det finns tydligen ingen D-kull eller E-kull utan de är döpta här i Sverige. Men de kullar jag frågade efter är i alla fall inte släkt, dom kommer från helt olika linjer! :)
dom hade inga namn när dom kom hit eller vaddå?

#6 Jo fast namnen gavs inte av uppfödaren endast prefixet var från henne.