Gin´s Glassbebisar
Här är förra tråden om denna kull.
Nu är ungarna 3 veckor och 2 dagar så jag tänkte starta en ny tråd där jag laddar upp bilder och presenterar varje unge.
Om du är intresserad av någon plutt är det bara att skicka iväg ett PM, vill inte ha något säljsnack i tråden.
Är det något du undrar över så tveka inte att skicka iväg ett PM. 
så söta!
#9 ja visst är dem 
Men guuuud niiii! Herregud att man kan vara så söta. Helt sanslöst! :D
Jag måste fråga, diskborsten du har, tycker dom den är rolig? (: Eller är det något dom använder i 3 minuter och sen bara hänger där? x)
#12 tidigare har jag haft den liggandes på "golvet" och då har den faktiskt varit väldigt underhållande, speciellt stråna. Får se om den är lika rolig när den hänger 
Oh sötnötar.. Kommer det komma inviduella bilder med? Skulle va mysigt och se pojkmagarna nu när dom blivit lite större :) med namn ^^
Nej nu vart det fel namn… haha. råttisen ovan heter Cornetto!
Gör om hela alltihop:
Cornetto
Namn: Gin´s Cornetto
Kön: Hona
Född: 3/5-12
Färg: Black husky roan
Hårlag: Slät
Öron: Dumbobärare
Väldigt orädd flicka jämfört med sina syskon. kontaktsökande och först fram när man stoppar in handen i buren.
bhaaa när kommer du till pojkarna.. 
*Personlig ägodel till två råttor och två hundar*
Längtar också till pojkarna ;p nog för att flickorna är fina..
Jag tycker att det är lite synd att du använder dig av ett namn på din uppfödning och kallar dina råttor något som gör att det låter som om de har ett SRS-reggat uppfödarnamn när du inte faktiskt är registrerad uppfödare (XXX´s) eller går på provår (vilket du gärna kunde göra om du nu föder upp).
Du kan ju inte registrera dina djur som tex Gin´s Tiptop utan de kan bara heta så på dina hemskrivna stamtavlor om du gör sådana. Det är vanligt här på RIF att folk gör såhär men det är ändå inget att rekommendera enligt mig.
Inget ont i övrigt, fina ungar.
# 29 Gin är inget uppfödarnamn utan namnet på småttingarnas mamma. eftersom detta inte är en kull som jag tagit frivilligt utan "den har bara kommit" så känns det inte som "min kull" utan som mammaråttans kull (kanske konstig formulering men ni fattar nog). Därför skriver jag hennes namn innan bebisarna.
Vilka underbaringar!! :D Längtar tills jag får träffa dom!
Åh solero. Vilken sötnos! :)
åh! *tass* ska ska följas :')
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Sådär, det blev en hel hög med halvkassa bilder. Ville bara få ut lite bilder på varje unge så man kan se skillnaderna mellan dem. Fler bilder kommer för varje dag som går 
Just nu ligger alla småttingarna och diar hos mamma Gin.
Om de ljusa bebisarna är helt vita så är de pew (pink eyed white), om de är svagt ljusgula är de champagne (aapp).
#61 de är inte helvita. En "vän" var över här idag och hon chansade på campange, så det kan det helt klart vara!
Calippo <3<3
#63 I know! hans fläck på magen är helt underbar!