Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 1953 ggr
Bullerbytjejen
0

PANIK !! råttorna slåss som f*n =(

va ska jag göra??!! nu har dom slagits så dom blöder massor båda två !! cinnamonkillen e helt röd över hela pälsen, dom ryker ihop och biter fast i varann !! gud., jag dör =( vad gör jag nu liksom, jag vågar inte släppa ihop dom igen nu, dom satt fast ivarann nu alltså !

Crapsurraren
0

ta långsamma intron.. alternativt kastrera killarna så kanske dom lugnar ner sig

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Bullerbytjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

såhär ser cinnamonpojken ut =(

Ratlings
1

#1 Jag har för mig att dom suttit ihop innan, alltså inte är nya för varandra.

TS, kan du se vem det är som håller på? Jag vet faktiskt inte vad du ska göra riktigt, kastrera den som håller på kanske vore ett alternativ om den lugnar ner sig.

// Lise
When nothing goes right, go left!

hus-musen
0

Ja sära på dem, de ska inte bo ihop under några omständigheter! Kan vara att de inte pallade stressen att flytta, har de bråkat något innan?

Qui dormit, non peccat

Bullerbytjejen
0

jag tror inte dom har bråkat något innan, dom satt ihop, med en annan kille, som nu är avlivad tror jag, han var aggressiv mot människor, så han var ett hopplöst fall. Jag har särat på dom nu, badat dom och tvättat alla såren =( en stackare får sitta i en sån plastlåda, som man brukar ha gerbiler i ni vet, sån från ikea, jag hade liksom bara en bur också, suck. det här va ju inte riktigt vad jag hoppats på, stackar grabbar. Jag kan inte se vem som har varit den som startat bråken heller, då det hänt när jag varit ute ur rummet. men när jag kom ner nu sist så såg vi att dom var blodiga båda två, och dom var uppburrade båda två, och rök ihop sekunden efter vi uppmärksammade det.

chade
0

Hurdann bur bodde dom i innan dom kom till dig?
Den buren du har kanske är lite liten, dom kanske känner att dom inte kommer ifrån varandra. Eller?

Men det här var väl lite speciella råttor redan från början? Det kan ju vara så att det blev lite mycket med flytt osv.. pröva att låta dem träffas på neutral mark sen och påbörja en långsam introducering kanske :(

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Bullerbytjejen
0

jag tycker dom har ok space att komma undan varandra, dom har en hängmatta och en korg och en hylla som alla tre är boade, ena sover i hängmattan, den andra i korgen, eller gjorde innan, men emellanåt låg dom båda i korgen och det var inga problem, får ta en slow intro och börja om får början antar jag, vågar inte sätta ihop dom igen iaf. ska försöka fixa en till bur också, så ena slipper sitta i en plastlåda.

Lamina
0

Men vad tråkigt att det skulle gå så, Bullerbytjejen. Som du har sett fram emot att få hem råttor igen. Rynkar på näsan Men hoppas det löser sig för dig och pojkarna.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

wintermynta
0

Hur går det gumman?

Bullerbytjejen
0

det går inge bra alls, kan du logga in på facebook tro? vill inte skriva nå mer här nu =(

Sathalie
0

Usch. Tycker synd om dig. Det är verkligen inte vad man hoppas på när man får hem nya bebisar :( <3 håller tummarna för dig och hoppas på att det löser sig på något sätt och att du får det mysigt med dina pluttar ändå.

Susanna_w
0

Jag hoppas att alt löser sig för er <3 Håller tummarna här hemma!

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Terato
0

Oj, missade den här tråden. Gud vad tråkigt!!! :( Dom som verkade så chill med varandra under utställningen. Måste ha varit omställningen som blev en grej för mycket.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Grodan
1

Asch då. Trist Bullerby. Jag rekommenderar tyvärr att du lämnar tillbaka den som bråkar för att ge den en ung kille sedan, alt bägge två och skaffar mjukare killar från någon annan.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️