Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 792 ggr
darkness
0

Söta råttbilder

Vad hette den där sidan med alla söta råttor? Den ni brukar länka till dem som t.ex. har föräldrar som inte vill ha råttor i sina hus? ;)

Har en kompis som vill ha råttor men hennes mamma säger nooo

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Fridborg
0

Något säger mig att det inte är hur söta de är som e problemet för kompisens mamma utan skötseln, tiden och engagemanget ;)

Lurvas
0

Titta in på min hemsida under råttbilder. Jag har precis gjort några bildcollage med oemotståndliga råttor på just för att användas för att ge en positiv bild av råttan till alla som tvivlar. Säg till hennes mamma att titta där. Det finns även en liten text att läsa om råttan till deras fördel på en av fotosidorna.

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

Fridborg
1

Oj, var kanske inte meningen att låta så negativ, men man skaffar ju inte endast råttor för att de är söta, men jag tycker alltid man ska respektera huset man bor i, även sina föräldrar :)

Jag tittade på dina bilder #2, jättefina! :D

Lurvas
0

#3 Tack!

Råttliv på Runnavägen

darkness
0

#1 asså de var mer så att jag tror hon skämta mer  om att skaffa råttor nu >.> såg de nu xD men hon vill ändå visa sin mor att de inte är "skadedjur" o äckliga m.m.

#2 ska gå  in o göra de :D men leta efter den där som började på D…. nånting. Men ska kolla på dina bilder oxå ;D

#3 De är lugnt, förstår vad du menar ;) hon skrev själv först att hon ville skaffa EN råtta. Då sa jag att man måste ha minst 2 ;P

darkness
0

ååh så söta Kyss

Fridborg
0

Att allmänt visa folk att de inte är skadedjur skadar aldrig! :D Jag brukar berätta om mina för folk som tycker de är äckliga, och jag har min Leona som "skyltexemplar", hon älskar allas famn hon får komma till, är väldigt söt och har fått en tvivlare till en älskare <3

darkness
0

Naw :3 ja några såna råttor har jag inte längre :/ förutom en av nykomlingarna han vill mest sitta vid gallret o prata ;) men ska man ta i honom så säger han neeeeeei ^^

Lurvas
0

#7 Jag har sktivit lite om det på en av fotosidorna, dom är verkligen inte skade djur utan ett av våra största nytto djur!

Råttliv på Runnavägen

Fridborg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kapar tråden en kort sekund och visar en bild på min kompis Lisa och Leona. Lisa är inte överförtjust i råttor men älskade henne :D

darkness
0

#11 hihi ja de är ju bara för söta :* måste jag göra :D #12 Jaaa! Den mena jag :D Tack så mycket :)