Era fina burar
finns väl redan en dylik tråd? :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Ja men roligt att flera skickar mer. Men lol att du orka ta upp att det finns flera trådar ?.
Om inte jag hade gjort det skulle någon annan ha gjort det och sedan skulle tråden i vilket fall blivit låst.
Precis finns fler, det blir ju lättare om man begränsar till de trådarna så blir det mer härliga och fina bilder samlade istället för att man ska leta överallt :D
Här e dem tre jag vet finns med underbar inspiration till inredning och hur man kan göra med sina pälsklingars hem :*
http://rattor.ifokus.se/discussions/4f8ab46788f4727c86008048-din-bur-och-dina-rattor?participating-2
http://rattor.ifokus.se/discussions/4d7136b1b9cb46222d04e611-hur-bor-dina-rattor?participating-5
men jag tänker inte på inspiration eller kanske ibland finns något men jag tycker inte om att se samma hela tiden. kollat på dom trådarna men om ni är så sura så kommentera det istället för lägga upp en bild så kanske någon som tänker som mig tycker det är bra.
De trådarna uppdateras ständigt om någon nu kanske ändrat i sin bur eller skaffat nytt :)
Du behöver inte sätta upp garden det jag skrev var bara vilka trådar som redan fanns (om du inte hade sett dem innan) och sade bara vad många andra på forumet skulle förmedlat.
Var inte menat att du skulle ta illa upp av det men personligen tycker jag det känns enklare med mer samlade trådar om det endå handlar om exakt samma sak ^^
nee men orka inte med personer som måste kommentera sånt istället bara lägga upp en bild istället ? finns flera trådar om allt här ska du inte leta upp dom med och kommentera något helt onördig ?. lika bra
Om svaret eller liknande redan finns i en annan tråd så postas oftast den i det nya inlägget som kommer upp, för att förenkla och göra så man inte behöver skriva samma sak om och om igen :)
Sen blir det ju annorlunda om det är en personlig fråga om sin råtta eller om man har en bildtråd för just sin flock :)
Gjorde just det bara för att förenkla men då du kom till attack för en sån simpel sak blev man ju tvungen att försvara sig ;)
Och du behöver inte oroa mig ska inte skriva mer i denna tråd nu ^^
om det skulle finnas 10 trådar om allting (som det skulle gjort om man inte använde endast ett par trådar inom ämnet) skulle råttor iFokus bara vara rent skräp.
Då lär det väl vara bättre med färre trådar med större/mer ingående diskutioner, eller i detta fall: fler bilder på ett o samma ställe istället för två här o tre där.
jaja gnäll då om ni tycker det är så jobbigt kan ni väll sluta kolla och kommentera alla dessa inlägg som folk göra för dom vill se eller behöver hjälp ?
Lugn, ingen menar något illa. De hänvisar bara till större trådar om liknande ämne där folk redan skriver, för att hålla sidan mer städad. Alla forum funkar så, det är inte personligt mot den nye trådskaparen. De som skrivit ovan tycker jag förtjänar en godare ton i och med att de bara menar väl och hjälper till.