klättersak utanför buren
Är det någon som har bra tips och gärna med bilder på klättersaker som ni har utanför buren. köpta eller hemmagjorda.
Har funderat på att köpa en sådan som är för katter, men de är så dyra så vill ha tips på hur man kan göra själv
Jag har klösträd (katt) till mina. Kan hittas väldigt billigt på Blocket.
Jag bor i Holland och har också letat efter sådanda billigt, men ej hittat något
Du kan ju titta på ebay.de (de måste väl skicka till holland också?), eller ni kanske har en egen ebay? Annars finns ju zooplus som är galet billiga vad gäller kattträd.
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
tass

Rätt lätt att bygga en oxå, gå ut och plocka in en snygg trädstam och spika fast hyllplan på, eller köp rundstav och gör samma sak :)
Linda pinnarna med lite tjockare rep så kan råttorna klättra stadigt :)
Qui dormit, non peccat
Jag och min sambo bydde ett klösträd åt katten, men det uppskattades inte av honom, däremot älskar råttorna det. Kostade inte ens 100kr att bygga eftersom vi hämtade själva stommen från skogen :)
"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens
“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
― Christopher Hitchens