Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 648 ggr
[Eraj]
2

Hej då råttor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi skjutsat iväg våra små älsklingar till skjutsen tillbaka till Stockholm. Det känns så himla sorgligt och jag kommer sakna ihjäl mig efter mina små hjärtan. Blev mycket gråt igår kväll när vi skulle säga hej då till dem.

Råttor är det finaste smådjuret som finns, jag förstår inte varför folk köper hamstrar och kaniner när det finns råttor. Underbara råttor.

Tack till er på forumet, det har varit jättefint att vara inne här och läsa och själv skriva trådar. Man får fantastisk hjälp och feedback. Tack!

Och såklart stort tack till Katoz som erbjuder killarna ett underbart bra hem. Det är fantastiskt med hjälpsamma uppfödare. Det känns mindre svårt när man vet att de kommer att få det toppen, men det känns ändå jobbigt att lämna ifrån sig dem… 

Jag kommer sakna er Floyd, Vincent och Rajmo. ♥

[Eraj]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejdå Rajm. ♥

mikeiko
0

*styrkekram*

Ruzicka
0

Stackars dig. :/

Massor med styrkekramar!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Lamina
0

Vet hur det känns, verkligen jobbigt. Men det är så mycket lättare när man vet att dom kommer få det bra. *kramar*

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[morat]
0

Vad jobbigt, stackare. Rynkar på näsan
Fick sälja mina råttor i somras så vet hur tungt det är.

Supersöta råttor dock, får man fråga varför du inte kunde ha kvar de?

Katoz
4

Nu har dom underbara killarna kommit fram. Inte det minsta stressade eller oroliga över en lång resa och sedan hamna i nytt hem. Väldigt charmiga och älskade charmtroll :)

Katoz