Letar råttpojke...:D
Nu verkar det bli av iallafall =) Jag åker förmodligen och hämtar en liten råttkille på fredag, så nu undrar jag om det finns någon i stockholmstrakten som har leveransklara ungar, eller någon som har som ska till Kallhäll nästa helg?
Behöver kanske inte vara en bebis heller, en omplacering går ju också bra, om den e bra i flock, kanske någon uppfödare som har någon som lallar omkring bara och inte får så mycket upmärksamhet.
utseenede har ingen större betydelse, men en dumbo vore ju inte helt fel ^^ eller rex, men absolut inget krav. Och finns det någon silver fawn hooded där ute som behöver ett hem så blir jag lyrisk <3
Jag har en hel hög med småkillar som söker hem, dock inte förrns om lite mindre en 3 veckor.. Hittar du ingen innan dess så flyttar någon/ några av dessa killar gärna hem till dig. 
Du kan läsa och se bilder på dem här.
Eller om du skulle hitta en kille innan dess men känner att du vill ha en trejde så är du välkommen då med.
Mvh Sofia
#0 Pojken du var intresserad av är såld till en annan.
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
som det blev nu så blev det ingen råttkille ^^ Ingen skada skedd. Men jag ska kika på dina ändå Gahich ^^
Ingen som ska till stora vår som har några äldre omplaceringar då?
Nu spelar det ju heller ingen roll vilket kön det är =)
Hör av dig till Ladugårdens! Vet att hon har tre killar på fyra månader vars ägare blev grymt allergisk och måste lämna tillbaka dem. De ska lämnas tillbaka på kalhäll utställningen har jag för mig så om du pratar med henne så kanske du helt enkelt kan plocka upp dem där så slipper de ju åka hela vägen hem till uppfödaren bara för att behöva åka iväg igen när någon fastnar för dem.
Underbara ska de vara, har själv kullsyskon till dem och vart GRYMT sugen på en av just de tre hanarna när jag valde, men hade liksom inte plats för två från den kullen =P
Jag pratar med shannaras nu =) hon har eventuellt två grabbar =D
Ohh va kul har det löst sig med boendet så du kan skaffa råttor nu?
*Personlig ägodel till två råttor och två hundar*
japp, det gick bra, jag kommer ju inte va kvar så länge till ändå, och dom kommer ju inte va hemma på hela sommaren, så nästa helg får jag träffa dom två tilltänkta <3 så vi får se om dom tycker att jag e nått att ha som mamma xD
Kan ev ha två killar kvar här efter Rct shairo+bullseye. Silverblack och agouti. De är ca 7 veckor nu. Kan komma till utställningen. Väntar ännu svar från en intresserad om han skulle ha dom.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.