Katoz J-kull
Nu vill jag minsann se en massa bilder på sötsakerna :) Så fram med era charmtroll från min J-kull.
Katoz

# Söta James, med dom största öronen :)
Katoz
#8 Han är jättesöt! (om man bortser från pungen
)

Första bilden på Juni är nog det gulligaste råttleendet jag har sett! :D
#11 underbar bild :)
Dom är såå fina såå :)
Katoz
#13 Agree'd :D

Här hemma har jag Jill-Dee och Jazzy :D

Åååh underbaraste Jum Jum, han är sååå fin
Katoz
Skulle vilja ha en liten uppdatering om sötsakerna! Hur går dom i flock? Har tyvärr fått veta att Ithchys James strular! Har pratat med några som inte är medlemmar, där går det bara bra.
Katoz
Jum Jum funkar finfint i min flock med tre andra råttor, gillar bäst att hänga med Rocken som är av samma lugna stil som Jum Jum, medan dom två andra är lite mer fart i. Sover såklart gärna tillsammans med alla i stora råtthögar. Jum Jum har inte fått träffa några råttor än sin flock och inte fått vara med om introduktion av några nya småttingar än.
Här hemma är Jasmine :) Hon har fungerat jättebra med introduktioner, hon är den som skyddar lite grann när en annan dam blir lite hårdhänt mot nya, gillar mest att sova ensam och sen jag skaffade hanarna har hon blivit mer äventyrligare och vill utforska heeeeela mitt kök istället för skåpen och ligga på elementen hehe =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Åhhh, han är såå himla fin den där lilla sötsaken :) Mysgubben!!
Katoz
ÅÅhh goosgubben :)
Katoz
Det har flyttat in en liten nykläckt råtta in i Jum Jums kull, och det går bara toppen. Den lilla trasselsuddan tar gärna en paus och softar med Jum Jum, och även dom andra gubbarna får vara med såklart.
Hoppas du kommer öppna en tråd för dom från din N-kull <3

#33 det finns ju redan
You can't spell Bitchy without Itchy
Här hade du ju en bild :) sötsaken :)
Katoz
Sött kräver sött… eller, sött kräver melon iaf! =]