Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 580 ggr
Crapsurraren
0

OT - Vad har ni för djur? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

6 råttor (finns under tråden mina underbara pälsklingar)
Thot & Takeo 26/3-11
Ghost & Slash 3/1-12
Simba & Mowgli 27/3-12(på ingång)

3 huskatter
Nemesis 1/3-10 (norsk skogkatt, räddad 12 veckor gammal)
Lita -/4-10 (Röd m vita tecken, adopterad från katthem)
Whiskey "Mini" 2/7-11 (tigrerad, räddad 13 veckor gammal)

1 Hund
Tyson 7/1-12 (Renrasig Tibetansk Terrier) Han kommer idag och jag kommer att vara en fodervärd främst.. Vem vet.. han kanske får stanna :)

Sen har jag för tillfället ett tomt akvarium som väntar på nått skojj.. typ en krabba eller nått :D

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

RåttanElin
0

här hemma har jag:

två råtthonor Kickan och Strumpan 19 feb-2012

En familje katt Sixten blandning av norsk skogskatt och bond katt  10 år

och ett akvarium på mitt rum,ett stoooort i arbetsrummet och en stor damm med massa fiskar

Mvh RåttanElin Skämtar

Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3

Susanna_w
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här finns det tre råttkillar och en vovve som är Amerikansk Bulldog med lite Amstaff..

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

DuBetMig
0

endast rådisar - om 2 veckor kommer de vara 8 lr 9 st =)

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

hus-musen
0

Här finns det bara råttor, men ibland trillar en vovve tillfälligt in :)

Qui dormit, non peccat

:holmgreen:
0

4 rådisar just nu, snart blir de 5.

2 kaniner, har funderat på en till, men tror inte det blir något eftersom jag börjar gymnasiet i höst…

Ruzicka
0

En himla massa rådisar just nu (19), och jag är osäker på hur många som stannar. Förhoppningsvis alla. :D

Och så har jag två katter. ^^

Det räcker och blir över i nuläget, men det blir nog en hund också om några år eller så.. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

zickan
0

Råttor. 2 hundar(kines/tax/dalmatin mix och bullterrier), angora iller, 2 kaniner(belgisk jätte o minirex), 9 möss+5 ungar, 1 gammal majsorm på ca 14 år(+kp och majs som söker hem åt kompis), 4 sjusovare med 7 ungar och en guldhamster hane som söker hem åt en kompis.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Moa1994
0

3 råttor, 1 guldhamster, 3 hundar, 1 katt

Mische
0

3 råtter, 5 dvärghamstrar (sambons), en guldhamster (omplacering) och en majsorm som strular för tillfället..

Lamina
0

7 råttor och 17 (snart 19-20, ehm, hur blev dom så många? Obestämd) möss.

Sen har jag 2 marsvin som jag fick av en bekant mot löftet att dom inte skulle flytta nått mer.

1 katt som är mitt allt men som egentligen inte skulle varit min. Hon och hennes syster skulle bara bo hos oss tillfälligt till min syster hade hittat ett hem till dom. Det tyckte inte min kattpojke, utan han vart helt betagen i henne, så hon fick stanna. I början var hon faktiskt inte min katt, utan min katts katt. Tungan ute Men när han dog så lärde hon sig att tycka lika mycket om mig som hon gjorde om honom. Nu är hon mitt allt. Kyss

Och hunden. Han var inte heller min från början. Eller det var han egentligen, jag fick honom i 19-årspresent. Men han valde att bli min systers hund och, när hon flyttade, min mammas hund. Sen flyttade även jag till eget och då fick han faktiskt inte följa med. Men ibland, när jag kände för det, tog jag med någon av föräldrarnas hundar hem. Och det visade sig att han trivdes väldigt bra där. Så han fick vara hos mig oftare och oftare tills han helt enkelt hade flyttat in hos mig. Så nu är han min hund igen. Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Hallonblad
0

Råttor, en whippet, två huskatter och Varghund. ;)

Varghund är det husdjuret jag haft längst. Hade hen redan innan jag föddes. Det är det som är det braiga med storasyskon. Oskyldig

Whippeten är egentligen Varghunds. ;)

Katterna är mina. Sockan, fem år gammal, införskaffades som sällskap när jag gick gymnasiet och bodde ensam i vår jättestora sommarvilla. Sekhmet, ett år gammal, införskaffades för att hon är söt? Eller? Hade jag någon plan där? Hm…

Råttorna är råttor. Enough said.

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Ratlings
0

7 råttor och 2 guldhamstrar bor här hemma. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Ilya
0

3 råttor och 1 hund är mina änglar :)

Sedan har vi en till hund i hushållet men som ägs och tas omhand av pappa.

Gia91an
0

13 råttor och en katt :)

Vi kommer dock bara ha 7 råttor inom några veckor då kullen snart flyger ur boet… Kommer bli SÅ tomt!

Lamina
1

#10 Nu har jag 20 möss! Förvånad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?