Råtthane söker nytt hem
- Namn: Ares
- Födelsedatum: 12/2-2012
- Färg, teckning o hårlag: PEW, slät, toppörad
- Kön: Hane
- Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 10/9 (en dog under första dygnet)
- Faderns namn, födelsedatum, vikt: Okänd (Zooråtta fast privatuppfödd)
- Moderns namn, födelsedatum, vikt: Silje, ca. november 2011 av storlek att döma, 178 efter födesel var dock smal då (Zooråtta, fast privatuppfödd)
- Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Förra ägaren vart allergisk och ändrad livssituation i det nya tilltänkta. Han kan inte stanna här då en av mina hanar hackar på honom. Jag har inte bråttom att bli av med honom utan väntar på det rätta hemmet.
- Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Han är flocksmart, kliver rakt ut ur buren när den öppnas, kontaktsökande och nyfiken. En mysplutt som somnar vart som helst - hur som helst - när han blir trött.
- Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Reggad i SRS, 150 kr.
- Ort där råttan/råttorna finns: Arboga, men transport kan fixas lätt till Västerås, Örebro och närliggande städer. Andra ställen brukar tansport också gå att fixa.
- Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): liseeng@hotmail.se
- Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst.
Fler/nyare bilder kan tas om intresse finns. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
ååh vad fiiin han är!!
men tyvärr har jag bara tjejer här hemma så det fungerar ju inte
synd för han ser så mysig ut
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
Jag som älskar pew råttor….. åååååh
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#2 En mysig PEW hane är aldrig fel 
// Lise
Nej, verkligen inte. Jag som ska vara i köping till nästa helg. jag som skulle lägga av med råttor. jag som har beslutsångest om saken. bli inte förvånad om han snart blir en skåning, och får sällskap av min gamla gubbe här hemma haha
#4 Haha, inte alltid lätt det där 
// Lise
Jag kan tänka på saken, och höra av mig. Min gammelgubbe här hemma är väldigt noga med sitt sällskap, han går inte riktigt ihop med vem som helst. Så det blir ju en chansning där som får mig att backa ganska mycket om saken :P
#6 Aha, ja du får fundera. Skulle dock vara jobbigt om det inte skulle fungera. :)
// Lise
Gah vad sugen man blir :o speciellt med Royal suite 95 double på intågande :o
#8 Han har hittat hem, glömde jag säga i tråden… 
Så tråden kan låsas!
// Lise

låser tråden :)
Qui dormit, non peccat