Råttor iFokus

Råttor

Etikett: länkar
Läst 1051 ggr
MikkansBuse
0

Kan man lita på...

…internet sidan, grand-prix.se? Tittat runt på voljärer, kommer buren fram hel och fin efter transporten om man beställer? Vad säger ni efter era erfarenheter?

Lamina
1

Nej, det kan du verkligen inte. Förutom mina egna dåliga erfarenheter (varor som inte levereras, trasiga varor osv) så har jag aldrig hört ett gott ord om den sidan. Dom flesta tycks ha haft problem med dom.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lilith
0

Jag instämmer med Lamina!

Mische
0

Jag och sambon har beställt flera gånger därifrån och aldrig haft problem men kan vara att vi haft tur.

regskylt
0

Jag beställde en FT för 5 och ett halvt år sedan. inga problem alls.

Hundeva
0

Har beställt olika saker från dem. Hund och hästsakerna kom fram samma vecka dock när jag beställt till andra djurslag har det tagit tid och när man har tagit kontakt med dem har de varit otrevliga.

Lamina
0

#5 Haha, då har du haft tur. Mina mail svarade dom inte ens på fören jag hotade att ta till rättsliga åtgärder. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lilith
0

Jag beställde saker därifrån för kanske två år sedan.
Svarade inte på mejl, så jag fick ringa dem iställe. De jade skickat fel saker, dessutom hade de glömt att skicka med en vattenflaska som jag hade beställt.

När jag ringde och pratade med dem så skulle jag själv få betala frakten för att skicka tillbaka sakerna som de hade gjort fel.
Otrevligt bemötande, kort och gott.

Crapsurraren
0

Är dom inte dessutom sjukt dyra på alla sina saker?

Deras FT kostar väl runt 4500kr jämfört med zooplus som kostar 1400 :P

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Lamina
0

Gjorde en lite sökning på "grand-prix.se" på hela iFokus. Rolig läsning kan jag säga. I runt 90-95% av alla trådar om sajten finns det minst ett inlägg m hur dåligt grand-prix är. Obestämd

//Lamina

Crapsurraren
0

#9 hahaha inte förvånande :P

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

zickan
0

beställde massa transportburar till flytten mellan sthlm-västmanland. lade beställningen 2 mån innan flytt. 2 v innan flytt ringer jag grand prix, de har strulat min beställning. åker och köper på zoo. flyttar till västmanland. bra tag senare får jag eftersänd post där avin ligger på mina transportburar som kommit till sthlm och de krävde mig på pengar. dock vägra jag och betala. de gav upp och inte hört av dom sedan dess.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[1UpShroomish]
0

Jag har beställt saker där ifrån tidigare och, de skickade med helt fel stegar (passade inte alls ihop med hyllplanen jag beställde) det var dåligt pakerat och de var hur otrevliga som helst via både mail och tele.

Dom borde verkligen läggas ner för deras motto är:

"Kunden har ALDRIG rätt"

Så dom har fått det helt fel.

hus-musen
0

Avskyr grandprix jag med, de strular med ordrar, de strular med återbetalningar och allt möjligt. Kan inte rekommendera någon att beställa därifrån.

Qui dormit, non peccat

MikkansBuse
0

Det verkar som de flesta är eniga om att den sidan inte bör användas. Tur i oturen har en del, men dom verkar inte alls bra om man läser alla negativa saker! :O Va bra att jag inte har beställt därifrån, men det var inte alls långt ifrån att jag var nära på att göra det.