råttbebisar till salu?trollhättan
Hej! jag hade tänkt att skaffa två råtthanar till sommarn men jag hittar ingen uppfödare eller säljare i närheten, någon som vet nån i närheten som snart ska ha rått ungar?:) det bästa är från en uppfödare för jag vill inte ha från djurbutik eller inavel:( jag kan köpa vid vänersborg, alingsås, gärna i trollhättan:)
om ni vet nån billig fågelbur i närheten som jag kan ha råttorna i så skulle det också vara bra! 
Ett tips är ju att skaffa buren och sånt innan du söker råttor! :)
Jo det har du rätt i!:) men jag tänkte om någon visste om det fanns nån bra uppfödare i närheten;) det är inte säkert om jag ens ska ha:) har ju ganska fullt upp med min hund:/
Jag bor utanför Västerås och kommer få ungar vilken dag som helst
Har en kull här hemma topp/dumbo. Samtliga är sb men är osäker på vad teckningen heter.. Sänder med en bild på mamman i inlägget för hon har samma färg samt teckning =)
Jag bor i Uddevalla, har ingen registrerad uppfödning men ungarna är efter friska trevliga djur som aldrig visat tecken på aggressivitet, sjukdom eller olater
Bägge föräldrarna är lugna och trygga i sig själva och uppskattar mycket att få vara med över allt samt springa lösa i lägenheten och är vana vid andra djur (hund och katt) samt funkar kanon i flock
Skriv gärna om det är någonting som saknas =)

#5 Har du gjort en till-salu annons här? :)
http://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler?discussions-1
Qui dormit, non peccat
nu har jag gjort det =)
ändrar, inte sb utan black striped roan är ungarna =)