Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1272 ggr
hjerten
0

råttbebisar till salu?trollhättan

Hej! jag hade tänkt att skaffa två råtthanar till sommarn men jag hittar ingen uppfödare eller säljare i närheten, någon som vet nån i närheten som snart ska ha rått ungar?:) det bästa är från en uppfödare för jag vill inte ha från djurbutik eller inavel:( jag kan köpa vid vänersborg, alingsås, gärna i trollhättan:)

hjerten
0

om ni vet nån billig fågelbur i närheten som jag kan ha råttorna i så skulle det också vara bra! Glad

Braun
1

Ett tips är ju att skaffa buren och sånt innan du söker råttor! :)

hjerten
0

Jo det har du rätt i!:) men jag tänkte om någon visste om det fanns nån bra uppfödare i närheten;) det är inte säkert om jag ens ska ha:) har ju ganska fullt upp med min hund:/

Gahich
1

Jag bor utanför Västerås och kommer få ungar vilken dag som helst

Gizza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en kull här hemma topp/dumbo. Samtliga är sb men är osäker på vad teckningen heter.. Sänder med en bild på mamman i inlägget för hon har samma färg samt teckning =)

Jag bor i Uddevalla, har ingen registrerad uppfödning men ungarna är efter friska trevliga djur som aldrig visat tecken på aggressivitet, sjukdom eller olater

Bägge föräldrarna är lugna och trygga i sig själva och uppskattar mycket att få vara med över allt samt springa lösa i lägenheten och är vana vid andra djur (hund och katt) samt funkar kanon i flock

Skriv gärna om det är någonting som saknas =)

hus-musen
0

Qui dormit, non peccat

Gizza
0

nu har jag gjort det =)

Gizza
0

ändrar, inte sb utan black striped roan är ungarna =)