Bäbis/ar sökes
Planerar tillökning till mina två busfrön som är ca 3 månader snart. Det är honor och hur trevliga som helst.
Förra gången jag hade tillökning till mina råttor var dom några år på stråna och det gick väldigt bra att föra ihop dom med nya små bäbisar (dock lever ingen av dem längre).
Jag är väldigt sugen på mer bäbis/ar och det skulle passa bra nu när mina töser fortfarande är såppas unga. Dock har jag inte bestämt mig än om jag ska skaffa mig en till eller två. Jag är iaf sugen på en rex 
Mina töser bor i en Jennybur med massor av leksaker, Haha! Har så mycket att det knappt får plats mer
(det är ju inte så trångt att råttorna tycker det är obehagligt!). Men så småning om mot sommaren, när jag har fått mer pengar har jag tänkt att köpa mig en redig voljärbur, eller någon annan stor bur som jag får tag på. Jag vill ju ha mer grejer till dom och det är skönt för dom när det är stort.
PM:a mig om ni har eller planerar rex bäbisar, vill helst ha reggade, men icke reg. går lika bra. Har ni andra bäbbar funderar jag gärna över det oxå. Skriva i tråden går bra oxå.
Vivvi vill ha en till lekkompis
Tillägger att råttorna får gärna finnas någorlunda nära Karlstad, helst inte längre bort än 15 mil!
Åh å mandel är forever alone där nere. Min bäbis de ^-^
// Stephanie och hårbollarna