Säljes nya råttselar
Tillverkar och säljer råttselar i fyra färger: svart, sand, militärgrön och röd. Selen är ställbar och passar därför alla råttor oavsett storlek. Modellen är en allt-i-ett med ca 2 meter koppel. Pris 35:- inklusive porto.
Skicka pm eller maila din beställning sollvander@gmail.com
Här är färgerna
Går det att skippa och få det skickat och istället komma och hämta det? 
#2 Nja, jag skickar hellre och porto ingår så det kostar inget mer för din del.
Jag sätter en tass här så jag kommer ihåg när jag får pengar 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Jag är nog intresserad! Men har du någon magbild du kan lägga upp?
Sajtvärd för Valp & unghund
Mvh Mika
Är det sådana selar som kallas för 8-selar?
Är själva snöret "strävt"? Jag har selen gjorda av blanka tunna snören- jättefina, men de glider lätt upp tyvärr…
#8 Nej, strävt är det väl inte. Men inte jätteglatt heller. Jag vågar inte svara på om de glider upp lätt men jag har inte märkt av det själv i alla fall.
#9 På bild ser de mer sträva ut, än de selen jag har hemma. De är gjorda av silkesliknande snöre, dina ser mer ut som kraftiga skosnören.
#8 glider de upp kan du ta en tång och klämma till lite på delen som klämmer åt.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#12 Bra tips
Hm, har lite svårt att fatta vad den rödliknande färgen egentligen är för färg. Är den röd, mer åt det rosa hållet eller mer åt det orange hållet?
På min iphone ser den tomatig ut med en svag antydan åt orange. Skulle typ heta röd-röd-ljus gul på färgspråk om jag mins rätt :P Fina färger och fina selar. Jag har en hemmagjord som ska testat på lurvbollarna. Fungerar den bra (läs är de villiga att gå i sele) så kommer jag nog att beställa lite av dig. Är för lat för att göra fler själv :-)
#14 i verkligheten är den ganska så klarröd.
#15, 16 Ok, tack :-)
Ville bara göra en tumme upp för cosmonita för sina selar!
Fick hem mina två selar idag, röd & militärgrön, och jag är jättenöjd.
Billigt pris, supersnabb frakt, bra selar och jättetrevligt bemötande (låg en söt liten lapp i paketet).
+++++ av fem möjliga :)
#18 Nu rodnar jag lite men jag är glad att du blev nöjd 
*putt*
Vill gärna ha fler beställningar 
Skulle vilja ha 3 stycken,måste fråga mamma först
I can't drown my demons, they know how to swim.
#21 Ja, gör det