Precis :P Undrar detsamma, som kanske inte bor långt upp i norr eller nere i skåne. ^^'
jag har snart =) i göteborg dock.
Skåne,Göteborg,Stockholm spelar ingen roll :-)
2# Vad får du för färger ?
soooooon! i göteborg föds dom om två v
Har du inge bilder på bebisarna från typ idag? 
Vi planerar flera kullar nu under vår och sommar, har just fått en hona parad, hon är från Tezzlan och är himalyan chocolate point. Den blivande fadern är oxå från Tezzlan han är siames chocolate rex dumbo. Båda har ett supergott temperament, så nu hoppas vi att det har tagit sig. Båda finns att se på min hemsida: http://silverorm.weebly.com
Den blivande mamman: Tezzlans Honey Ryder
Den blivande fadern: Tezzlans Sphinx of Riddles
Snälla rara söta ni. Kan ni som har råttor skriva annonser istället för inlägg? Och om kullarna inte ens existerar än, vad är det som säger att allt kommer att gå bra?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
varför skirva ut en annaons om dem inte ens är födda, då är det väll bättre att bara påpeka det att hon just nu parat och att det EVENTUELLT kommer dyka upp bebeisar.
Min blogg: SweGizmo.se
Dom jag har raderat är ju sådana som har råttor men som inte vill skriva en annons och dom som jag tilltalade ang. ofödda kular var ju just att man inte ska annonsera ut att dom kommer
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#12 aha XD ja dem såg jag inte.
Min blogg: SweGizmo.se
Jag har två kullar nu. Födda härrom dagen. Leverans klara om ca 5 veckor.
Ena kulle lär väl mest bli cinanmon och agouti 4 hanar 6 tjejer några rex. Andra har jag inte direkt räknat så mycket vad färgerna kan bli. Pappans sida är lite färgsoppa. Men Siames, agouti + annat. Dumbo och 6-7st är rex. 6 honor 6 hanar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#12..fast nu var ju min fråga -Om det var någon som hade kullar just nu? Meingen var ju at dom skulle svara, här, i detta inlägg :-)
Läs annonserna :) Under Köp och sälj :)
Lättare att ha en egen tråd, och helt ny uppdaterat :-)
Annonserna finns av en anledning, för att sälja sina bebisar.
Varför tror du att vi har en Uppfödarlista och Annonsregler?
Du kan kolla in mina trådar…. Jag har annons ute…
Tråden är ett år gammal. Jag låser denna.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.