Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 3449 ggr
Virkan
0

Råttungar säljes - Västernorrland

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Nu gör jag en liten annons för "mina" ungar som är en vecka gamla, men man ska vara ute i god tid!

Detta är då en tjuvparning mellan två råttor med okänd bakgrund.

Bilder på ungarna kommer att finnas i denna tråd: LÄNK Ska även lägga in bilder här.

Bebisarna föddes 9/4-12. Dom är Black och Agouti, hooded, släta och toppörade.

Det är 4 tjejer och ev. 7 killar som söker hem.

Dom är 15 stycken i kullen, alla överlevt än så länge.

Pappan heter Koda, född 3/3-11, väger ca 500 g

Mamman heter Feline, född 4/2-12, väger ca 250 g

Inget syfte med parning, eftersom det var en tjuvparning.

Ej reggade, 150 kr styck hade jag tänkt mig Alla bebisar är leverans klara den 13/5.

Råttorna finns i Sollefteå, Näsåker - ca 15 mil från Sundsvall, Örnsköldsvik, Östersund, lite mer till Umeå. Transport söderut kan eventuellt ordnas, bla till Arboga.

Kontakta mig på majastaaf@gmail.com, eller pm

Annonsen ska ej vara låst

(fick jag med allt, eller har jag glömt något?)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

conejos
0

Hm,blir lång frakt till umeå va?

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

IzaEleonora
0

Blir 22,5 mil till Umeå från näsåker :)

Virkan
0

Umeå ligger ca 22 mil här ifrån, och det tar ca 2 timmar att åka, så det är ju en bit. Fast jag själv ska ju inte upp dit….

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

conejos
0

okej synd :/

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Virkan
0

#2 Oj, du hann före ^^

#4 Annars brukar ju transport gå att fixa…

Virkan
0

12 dagar idag!

Flickorna

Pojkarna

Virkan
0

På bilderna är de 15 dagar gamla. Idag är de 19 dagar, men har inga bra kort på dem.

I dagsläget är det 3 tjejer till salu och 7 killar.

Lurvas
0

Så himla söta!!Glad

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

Odette
1

Absolut älskar hooded, de är så galet vackra! Synd att det är en bit bort, jag bor i Lycksele, vindelns kommun så det är ju en bit :/
Hoppas du hittar fina hem till dem!

Som sagt, hooded är så fina..!

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Virkan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#9 Hooded är min favvo teckning! <3

Filmade dom lite idag, bilder kommer senare.

Virkan
0

20 dagar gamla.

Hanarna som söker hem:

Ahadi

Mufasa

Taka

Simba

Kopa

Kovu

Nuka

Honorna som söker hem:

Nala

Zira

Tama

Virkan
0

Dom 24 dagar gamla på bilderna, 26 idag.

Killarna som söker hem:

Ahadi

Kopa

Kovu

Mufasa

Nuka

Simba

Taka

Tjejerna som söker hem:

Nala

Sarafina

Tama

Virkan
0

Putt!

Honorna finns kvar än så länge, och eventuellt 5 hanar. :)

Virkan
0

Alla honor och 3 hanar är tingade, Ahadi och Nuka är två av dom tingade, den tredje har inte bestämmt vilken av hanarna dom vill ha, men dom har tingat en i alla fall :)

Lägger upp mer bilder på dem ikväll eller imorgon.