Råttors minne?
Hur bra minne har råttor? Kommer mina råttor jag inte träffat på ett halvår att överhuvudtaget minnas mig när jag hämtar dom på lördag? Är mest orolig för Zombie som var/är min första råtta och jag har haft henne sen 5 veckors ålder.. Hon fyllde två första maj och jag har inte träffat henne på ett halvår. Har alltid haft ett starkt band med henne så undrar hur det ligger till? I värsta fall får jag bygga upp relationen igen vilket inte är helva världen men tänkte se om någon har tankar om detta?
Som jag har upplevt det glömmer inte en råtta bort människor. Våra råttor träffar sina uppfödare ibland på utställningar mm, och jag tycker de blir så himla glada av att få gosa en liten stund.
Hade så sent som i förrgår besök av före detta ägaren till mina två omplaceringstanter på två år. De har bott med mig i sju månader nu. De blev så glada av att få träffa ex-matte efter all den tiden, helt uppenbart att hon inte var bortglömd. Båda la sig bums i hennes famn och knastrade och bogglade. :) Så att dina rådisar ska ha glömt dig finner jag högst otroligt. ;)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Vad skönt att höra.. Det gör mig om möjligt ännu gladare. Ska bli underbart att träffa dom ^^