Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 605 ggr
Lisemarie
0

Råtthonor bortskänkes

Hej! Jag tänkte höra mig för ifall det finns någon som skulle kunna tänka sig att ta över några av mina råtthonor? Jag har en flock på nio honor, och jag känner att tiden inte räcker till så många.

• Födelsedatum: Fem av honorna är födda 21 maj 2011, den sjätte honan i november 2010.
  • Färg, teckning o hårlag: Fem av honorna är svarta, den sjätte är black hooded.
  • Kön: Honor
  • Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : Vet ej, om det känns relevant så kanske Thawelin minns, honorna kommer från henne.
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Se ovan.
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Se ovan.
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Anledningen till att jag omplacerar dem har jag nämnt tidigare. Tiden räcker som sagt inte till.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Alla sex är väldigt glada och trevliga, busiga framförallt. De funkar bra ihop i flocken, det uppstår aldrig några problem eller bråk dem emellan.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: De bortskänkes, det jag är mån om är att de får ett bra hem. De är inte registrerade i SRS.
  • ort där råttan/råttorna finns: Jag och råttorna finns i Vännäs, tre mil utanför Umeå. Har inget krav på att de måste hamna i just Vännäs/Umeå, utan det viktigaste är att de får ett bra hem. Jag ser dock helst att de hämtas antingen här hos mig eller i Umeå, då jag inte har någon möjlighet att frakta dem någonstans.
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Ni kan kontakta mig via mail: L_M_S_1@msn.com

Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig!

/ Lisemarie

wintermynta
0

Vänligen läs och följ våra Annonsregler.

Lisemarie
0

Och var kan jag hitta dem?