svart råttbebis nära göteborg sökes!
Hej. Jag letar efter en svart råttbebis i närheten av göteborg, Tack på förhand!
Du kanske ska skriva lite mer om vad du kan erbjuda den? bur, sällskap osv… :D
TS jag har en hel hög med svarta råttbebisar, PMa om du är intresserad. Dock bor jag i västerås med transport brukar ju gå att ordna säger man.
Jag har ganska stor bur, haft råttor förr, och jag har väldigt mycke tid så dom kommer få så mycke sällskap dom behöver! #2 det blir lite långt att åka till Västerås tyvärr :/
Jag bor i borås och har bebisar just nu… dock inte helsvarta utan black hooded! men de är inte leveransklara på några veckor…
Har du fler råttor hemma?
Just nu har jag inga råttor men kan tänka mej två.
Kolla in på djurtransport.ifokus om det är något som ligger långt bort, transport brukar sällan vara ett problem. :)
#5 Det är lag på att dom ska bo minst 2, så ja, du måste ha två. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Iknow! Jag vill helst ha en helt svart, och en i någon annan färg, men får se om jag hittar någon svart.
Iknow! Jag vill helst ha en helt svart, och en i någon annan färg, men får se om jag hittar någon svart.
#4 Är du uppfödare eller har du bara ungar just nu? Bor också i Borås och ska skaffa råttor om ett tag..
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
9# jag har ungar just nu, är dock ingen reggad uppfödare^^ Du kan ju kolla in Gwennies bebistråd… Det är mina finingar :)
Jaha! Visste inte att du bodde i borås (bor också i Borås.)
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag bor lite utanför, men pluggar i borås och är jättenyinflyttad :)
Jag har helsvarta ungar nu som är flyttklara snart. Jag ska till Uddevalla den 25maj.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Har redan två bebisar :)