Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 860 ggr
123fyra
0

svart råttbebis nära göteborg sökes!

Hej. Jag letar efter en svart råttbebis i närheten av göteborg, Tack på förhand!

Gia91an
1

Du kanske ska skriva lite mer om vad du kan erbjuda den? bur, sällskap osv… :D

Gahich
1

TS jag har en hel hög med svarta råttbebisar, PMa om du är intresserad. Dock bor jag i västerås med transport brukar ju gå att ordna säger man.

123fyra
0

Jag har ganska stor bur, haft råttor förr, och jag har väldigt mycke tid så dom kommer få så mycke sällskap dom behöver! #2 det blir lite långt att åka till Västerås tyvärr :/

Gia91an
0

Jag bor i borås och har bebisar just nu… dock inte helsvarta utan black hooded! men de är inte leveransklara på några veckor…

Har du fler råttor hemma?

123fyra
0

Just nu har jag inga råttor men kan tänka mej två.

Ratlings
0

Kolla in på djurtransport.ifokus om det är något som ligger långt bort, transport brukar sällan vara ett problem. :)

#5 Det är lag på att dom ska bo minst 2, så ja, du måste ha två. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

123fyra
0

Iknow! Jag vill helst ha en helt svart, och en i någon annan färg, men får se om jag hittar någon svart.

123fyra
0

Iknow! Jag vill helst ha en helt svart, och en i någon annan färg, men får se om jag hittar någon svart.

KastKatt
0

#4 Är du uppfödare eller har du bara ungar just nu? Bor också i Borås och ska skaffa råttor om ett tag..

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Gia91an
0

9# jag har ungar just nu, är dock ingen reggad uppfödare^^ Du kan ju kolla in Gwennies bebistråd… Det är mina finingar :)

KastKatt
0

Jaha! Visste inte att du bodde i borås (bor också i Borås.)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Gia91an
0

Jag bor lite utanför, men pluggar i borås och är jättenyinflyttad :)

zickan
0

Jag har helsvarta ungar nu som är flyttklara snart. Jag ska till Uddevalla den 25maj.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

123fyra
1

Har redan två bebisar :)

Inlägget är låst för nya kommentarer