Råttor iFokus

Råttor

Etikett: pyssel-leksaker
Läst 1694 ggr
Virkan
6

Släng inte avklippta byxben!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör tunnlar av dem istället!

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Virkan
4

.

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

ks.gerbil
0

eller göra hängmattor? det blev väldigt fint iaf!

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR

Virkan
1

Men kan göra vad man vill, men jag tycker tunnlar passar så bra, eftersom byxbenen är redan runda och i perfekt storlek ;) Och tack :D

ks.gerbil
0

3# ja i för sig haha Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR

Itchy
0

lol, jag grävde faktiskt fram min gamla tygkasse igår och hittade massor med gamla byxben & tröjärmar :P

You can't spell Bitchy without Itchy

Lamina
0

Haha, jag har typ 10-15 byxor liggandes som ska bli tunnlar och hängmattor till råttorna. Jag ska bara hitta en sax och ta mig ork först.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Crapsurraren
1

Jag har gjort detta tidigare med :P i exakt samma färger också haha :D tänk vad vi alla tänker ut lika saker och finurliga :D

Dock blev nog din lite snyggare då jag bara hade mörk sytråd och inga fräcka röda band. Här kommer min som gjordes för några månader sen :)

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Crapsurraren
1

insidan

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

[134643]
1

Vi slänger aldrig kläder här hemma nu för tiden. Jag tar t.o.m kompisars kläder ifal lde tänker slänga de. Samma sak med tidningar, det mesta återanvänds hos oss ^^

Virkan
1

Kul att så många tänker i samma banor (man är ju sällan först med att komma på någonting).. :) Här återanvänd ALLT (de flesta sakerna går till råttorna) x)

#7 Fin!