Släng inte avklippta byxben!
Men kan göra vad man vill, men jag tycker tunnlar passar så bra, eftersom byxbenen är redan runda och i perfekt storlek ;) Och tack :D
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

lol, jag grävde faktiskt fram min gamla tygkasse igår och hittade massor med gamla byxben & tröjärmar :P
You can't spell Bitchy without Itchy
Haha, jag har typ 10-15 byxor liggandes som ska bli tunnlar och hängmattor till råttorna. Jag ska bara hitta en sax och ta mig ork först.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag har gjort detta tidigare med :P i exakt samma färger också haha :D tänk vad vi alla tänker ut lika saker och finurliga :D
Dock blev nog din lite snyggare då jag bara hade mörk sytråd och inga fräcka röda band. Här kommer min som gjordes för några månader sen :)
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
Vi slänger aldrig kläder här hemma nu för tiden. Jag tar t.o.m kompisars kläder ifal lde tänker slänga de. Samma sak med tidningar, det mesta återanvänds hos oss ^^
Kul att så många tänker i samma banor (man är ju sällan först med att komma på någonting).. :) Här återanvänd ALLT (de flesta sakerna går till råttorna) x)
#7 Fin!
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.