vad kan jag göra
Ja nu sitter man här och kliar sig i huvudet, med allt som kommer hända i framtiden vet jag inte om jag kommer att kunna ta hand om mina flickor, samtidigt vill jag inte ge upp dom men det kommer bli hektiskt med en massa resande och jag känner inte så många som kan nog om smådjur för att jag skulle känna mig säker på att lämna dom med dom.
Jag kommer med stor trolighet flytta till norge innom kort vilket innom dne närmsta framtid kommer betyda massor med turer upp och ner för att fixa med mig mina möbler osv.
Frågan är egentligen, borde jag ge upp mina flickor till ett hem där någon skulle ha tid att ta hand om dom eller borde jag försöka ta dom själv och göra så gott det går?
Känns relativt hemskt att ens tänka på något sånt när dom betyder så mycket för mig.
Kan dom inte flytta med dig? Om du skulle ha tid med dom efter flytten kanske du kan lämna dom till någon tillfälligt under den hektiska perioden och sedan ta dom med dig? :)

Med hur långa mellanrum ska du åka mellan norge och sverige? Du kanske kan be någon att ta hand om dem tillfälligt under värsta flytten och ta med dem senare.
Qui dormit, non peccat
#1 ja kan ju gå, problemet då är ju det att inte många jag känner kan ta hand om dom så länge.
#2 det blir ju resor på någon vecka på flytten då jag antagligen kommer att flytta till Trheim (eller närligande kommun) Men så är det studier, flickvän (med son) pluss att hitta lägenhet där husdjur är tillåtet. Så rätt så rörigt.
#3 Det finns säkert folk här som kan hjälpa dig! Om du känner att du vill och orkar ha kvar dom och om du hittar en lägenhet där du får ha dom löser det sig säkert! Jag bor ett par mil norr om göteborg så det är ju lite långt kanske men det finns säkert folk i närheten som kan hjälpa dig!!
Jag finns i Göteborg om det skulle vara intressant :)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Tack alla för era svar.
#5 jag kanskje kan återkomma senare när jag vet lite mer konkret om vad som händer.
Sitter och väntar på svar angående studier så därför vet man inte exakta datum osv.
#6 gör så :)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3