Två små hanråttisar?
Jag letar efter en uppfödare som har små hanråttisar. Om du som läser detta nyligen har fått små bebisar hoppas jag att du hör av dig till mig. Har länge sökt efter ett par små hanar att dela min kärlek med. Eftersom jag bor i Hällefors så verkar det vara väldigt långt till alla uppfödare. Om du känner till någon som föder upp som inte bor alltför långt borta kan du väl vara söt och skriva till mig? Har väntat så länge nu att det känns som en evighet. Börjar kanske bli litet desperat…
Kram!
Du kanske kan skriva lite om vad du kan erbjuda dom, typ hur dom kommer bo, utevistelse, mat osv..
Och vad menar du med "små" menar du små hanar som i bebisar eller i inte så stora hanar? 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Jag bor ute på landet med min mamma i en stor villa med en stor trädgård. Har en utomhusbur också som de kan få leka i på somrarna. De skulle få vara med mig ute i trädgården och busa. De skall även få fri tillgång till mitt rum som är ganska stort, att leka och busa i hur mycket dom vill. Jag ska ha en stor bur i mitt rum men också ett par litet mindre burar så jag lätt kan ta med mig dem om jag skall åka till exempel till min pappa. Men också där finns det gott om plats för dem.
När jag säger små så menar jag bebisar. Hur stora hanarna blir spelar inte mig någon roll 
Det finns djurtransport.ifokus där du kan söka transport om du hittar råttor du vill ha som är längre bort, bara sådär btw. Avstånd brukar inte vara något stort problem 
// Lise
Tack så mycket! 
Inga problem 
// Lise
Åhh…. Nån mer rått galning i lilla hällefors… =)
Vart ligger Hällefors?
#7 norra örebro län TS hojta till om du får tag på några bäbisar… Jag kommer antagligen att åka på stora vår i kallhäll den 26e… O dit brukar det sällan vara svårt att hitta transport…
Jag har kull med hanar som söker hem. Kan skicka med dom till kallhäll den 26maj. Finns annars i västerås.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Åh
kan man få se bilder? Vart bor du förresten, zickan?
Västerås - Fredriksberg
Har inte vågat fota dom så mycket nu under en vecka. Åkt på influensan.
http://dayviews.com/zickan/2012/4/29/
http://dayviews.com/zickan/2012/4/28/
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Åh vilka gosingar! Tråkigt med influensan =/