Fina söta råttor!
Jag hade fyra råttor för något år sedan. Åh de var så fina och väluppfostrade! :D
De kom alltid när man ropade och stoppade man in handen i buren skuttade de glatt upp för armen och satte sig på mina axlar. De drack vatten från mitt finger och var världens mysigaste. De var även pott trände och bajsade bara i en kattlåda jag hade i buren. Mina fina änglar. Och när de var och lekte i sängen och det var läggdags så satte jag bara benet emot sängkanten och klappade på mitt ben så kom de alla och klättrade ändå upp till mina axlar så bar jag dem till buren på detta vis.
Mina fina killar!
Kommer ALLTID att sakna er och ni finns för alltid i mitt hjärta. Jag skrattar än åt alla era bus ni gjorde som när blixten rymde på golvet och skrämde slag på mor min men kom glatt fram när jag ropa. Eller när Maxen rymde en natt och grävde i mammas blomkruka men var snällt inne i buren igen när jag upptäckde det hela. Dexter som klättrade upp för perciener och Loka som var min ängel som sov i mina händer när han var bebis och charmade ALLA även dem som var rädda för råttor, min charmgris <3
Gråter av den sista minnesbilden jag har av min fina Loke, Åh du var så klok. De andra följde lugnt med när de skulle avlivas och viste inte vad som väntade men du lille Loke, klämrade dig fast vid mig för glatta livet och ville inte släppa. Jag kunde nästan höra dig skrika "Mamma låt dem inte ta mig" Jag ville inte att dom skulle ta dig!!! Jag ville inte att någon av er skulle dö mina fina pojkar!! Älskar er så otroligt mycket!!! Men ni blev sjuka… Inte du Loke men ingen ville köpa dig pga smittorisk… ingen… och jag kunde inte ha dig kvar… Jag ångrar mig grymt mycket skall du veta. Men det var för ditt eget bästa sa alla så jag var tvungen…
Åh vad jag saknar er!! Önskar av hela mitt hjärta att ni inte hade blivit sjuka så jag kunde ha fått haft er kvar <3 mina fina fina killar <3
Föralltid saknade
Loke
Blixten
Dexter
Klimax (Maxen)
https://www.facebook.com/photo.php?v=399344798121
(Buren var temporär tills vi fick dit den riktiga buren under en flytt)
Ett tips bara, ändra dina inställningar på Facebook, för som det är nu kan ingen som inte är din vän se dina bilder :)
okej, tack. skall ändra det nu :)
Nuuu så :) Aaaw, vad söta de var! :D
Visst var de!! :D Mina gose änglar! <3
Din Blixten var ganska lik min Blixten(som jag har nu)! :-) Jättefina pojkar allihop& rolig video! :-)