Hjälp med zooplus
Hej jag håller på att försöka beställa från zooplus.dk just nu, Jag skrev in mitt kontonr och cvv och allt det där så funka det inte för jag är under 18 eller betalnings "steget"blev godkänt men sen fick jag ett mail att jag ska kolla så jag inte har skrivit fel nr.. men det hade jag inte så då tänkte jag byta kontonr och cvv får låna min mammas kort.. jag hittar dit där man ändrar sitt kontonr och det men inte där man ändrar cvv, vad ska jag göra :/?

Är du under 18 så har du ju inget giltigt kreditkort så du kan inte betala via internet som du märkte.
Jag har aldrig haft problem på den sajten med kortbetalning, har ändrat kortnummer och cvv.
Alternativet är ju att du ber dom avboka den ordern du gjorde och gör en ny istället med din mammas kortuppgifter.
Qui dormit, non peccat
1# Okej men vart hittar du stället där man ändrar sitt cvv? Annars får jag helt enkelt maila dom och be dom att avbryta mitt köp. :)

Det står efter kontonumret :) iaf där jag tittar! Eller kan du kanske klicka dig vidare?
Qui dormit, non peccat
först trycker jag på " mine oplysningar" sen trycker jag på "rediger" längst ner där det står Betalingsform: Kreditkort och där står det kreditkort,kreditkortnummer,navn på kreditkortet,gyldigt indtill.. sen står det inget mer bara paypal och Bankoverførsel.

Kikade in på den danska sidan, den ser visst annorlunda ut.. Du behöver inte fylla i cvv, du fyller bara i de uppgifter som efterfrågas och går sen vidare.
Qui dormit, non peccat
Okej så du tror att dom kommer att skicka hem buren nu när jag har skrivit i allt rätt? men skrev i cvv när jag blev medlem.. :S blir så nervös av sånt här.. :/

Japps, har du fyllt i kontonumret korrekt så skickar de hem buren.
Det en del sidor tittar på men inte alla, är om namnet på personen som beställer stämmer överens med namnet som står på kortet.
Hade det problemet förut när jag beställde från en annan sida med sambons kort.
Vet inte om zooplus gör det dock. Men isåfall är det ju bara att ändra namnet till din mammas istället.
Qui dormit, non peccat
"fakturaadressen" som det står på sidan har jag min mammas namn i, och leverans adressen mitt namn.. :) vet inte varför man ska skriva i faktura adressen om man betalar med kort.. hehe :P

Förresten, fasiken vad dyra en del grejer är på den danska sidan!
Qui dormit, non peccat
Okej jag får väl kolla runt på andra zooplus sidor men ska försöka få hem den dära buren från dk och jag hoppas att jag får hem den iallafall får väl vänta på om dom skickar ett mail om att dom har skickat buren :)

Ja det borde ju vara ok nu :)
Jag brukar beställa från tyska zooplus, de är billigare på en del saker där.
Qui dormit, non peccat
#11 furet towern är ju dock extremt billig på dk. 1428kr gick min bur på där
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
Jag fick göra en ny beställningen så nu verkar allt funka! Lycklig tjej! haha :) får väl den i veckan blev en bur och en transport bur och lite saker till vovven :)
Vilka tider kör DHL ut sina paket :)? beställde hem buren i fredags, på helger skickar dom ju inte..men i måndags stog det att den redan var i sverige sen på tisdagen var det ju en röd dag.. :) När tror ni att paketet kommer ?