Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 607 ggr
[Reborn_Råttmamma]
0

Veterinär med Whiskey

Imorgon (onsdag den 25) blir det vet med min gosse <3 Dem kommer kolla om det är nåt med tänderna, då varbölden sitter på kinden, sen sticker dem hål och dränerar och gör rent. Vet någon vad detta kan gå på? Jag hoppas dem håller det till 1000 nåt eller 2000, annars kan jag inte och då får jag bli hemskickad igen. Kommer fråga direkt, innan undersökningen börjar vad det kommer gå på! Hoppas det ordnar sig! Hoppas han vaknar efter att ha varit nersövd med :O :( Älskar han så!

chelona
0

Jag har tyvärr ingen aning om vad något sådant du beskriver kan gå på. Men jag önskar dig och Whiskey lycka till. :)

💣

Lamina
0

Det brukar inte gå på så mycket, tror lugnt du klarar dig med 2000 eller mindre. Lycka till! :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Reborn_Råttmamma]
0

Tack för svar. Hoppas att det ska gå bra! Kommer ringa dem imorgon, efter jag vaknat så slipper man komma dit i onödigt, när det gäller det med pengarna.

pellepojken
0

Hej, jag undrar hur det gått för Whiskey.   Glad

[Reborn_Råttmamma]
0

Förlåt om jag inte varit online pånågra dagar här, men det som hänt ska jag skriva om ett nytt inlägg. Uppdaterar snart!

pellepojken
0

#  5  Jag glömde tacka dig. Tackar !   Glad